Gå til innhold

Rare lyder i 328'n


bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer på hva noen lyder i bilen kan være for noe! Er to lyder jeg lurer på!

Den første er en tikkelyd som kommer etter jeg åpner døra på bilen. Høres ut som "tikk.. takk .. tikk.. takk.." kommer fra en høytaller bak i dashbordet høres det ut som. Tikkelyden forsvinner etter ca 10 sekunder eller når jeg vrir om tenninga.

Den andre lyden er når jeg kjører. Også en tikkelyd fra samme område. Men den er mye svakere. Så vidt man kan høre den men ganske irriterende faktisk. "tikk.. tikk.. tikk tikk.." ganske raskt. Har sjekket at den er konstant uavhengig av turtall og uavhengig av viftehastighet så den kommer ikke fra motoren eller cupevifta.

Noen som kan hjelpe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe den var god!

Nei den første lyden skal hvertfall være sånn. Er ett eller annet med startsperren eller noe kanksje. Tenkte at man måtte vri om nøkkelen innen den lyden døde ut men det var dt heller ikke.

Mulig den andre lyden er ett eller annet feil men er nok ikke noe dårlig kontakt. Lyden er helt regelmessig.

Hvordan gikk eksamene forresten? Jeg ble ferdig i går! Har du kommet deg hjem på juleferie / mekkeferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. De eneste lydene jeg kommer på fra dashbordet er varsling av at lyset står på... :?

Jeg har kommet meg hjem ja, over en uke siden nå faktisk. :) Har bare hatt to eksamener. Fikk endelig karakter i det ene faget i går, og det ble en B, så det må man vel nesten være fornøyd med. Den andre vet jeg ikke helt hvordan går. Stryker neppe.

Grattis med dine da, herlig med ferie, selv om jeg burde gjort matte, matte og atter matte! Hva/hvor går du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke det nei, studerer til ingeniør i produktdesign (3-årig) ved Høgskolen i Vestfold.

Har jobbet med IT i flere år, og ble lei hele greiene. Data 24 timer i døgnet, som både hobby og jobb, ble for mye i lengden, så da droppa jeg jobben. Er veldig fornøyd med linjevalget så langt. :)

Driver jo fortsatt mye med data utenom, både på skolen, med drift av webhotell og med disse sidene, men det blir i helt andre former enn før, og stort sett på egne premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...