Gå til innhold

Service hos forskjellige bilbutikker/forhandlere/verksteder


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Furubakken BMW: Bra service, hyggelige folk men litt dyrt.

Stenshagen BMW Skøyen:

Elendig service. De skulle ha 500 spenn for og presse på et lager som de brukte under 1 minutt på.

Dritt service og dyrt.

Torshov Bilrekvisita Holmensenteret:

Hyggelige folk. Har sluttet og handle der siden de har greid og bestille feil del der over 10 ganger. Er det mulig? Vurderte og rasere butikken etter at jeg dro derfra. Nå jeg fikser en bil skal f... delene passe.

Mekonomen i Sande: Bra pris og bra service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må jo bare få legge til Bilradiospesialisten Sandnes.

Sier bare en ting, FOR en service :D

Er kjempeimponert, og kan anbefale dem på det varmeste. Kjempegod service, godt utvalg, og greie priser.

Sist men ikke minst, kjempekjekke folk ;)

hihi..hvem hadde ikke vært det når du kom inn døra ;)?

ei veninne av meg fra Sandnes har sagt det samme faktisk så da stemmer nok det bra Aguilera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kan jo hvertfall fortelle dere hva dere skal holde dere langt unna - Auto Sande i Vestfold - denne karen her er en skikkelig sleiping.

Var og så på en 320i coupe i Sande i Vestfold her i forrige uke, en bil som var fin som få, og interiørmessig så den ut som om den var splitter ny. Et par dager senere var den inne på en liten sjek hos Tronrud Bil i Drammen, hvor mekanikeren avdekket masse feil på bilen, blant annet at vangen var skjev. Dette pluss flere andre småting kom opp i en sum på 25,000- i reparasjonskostnader. Allikevel forlangte selger 95,000- kroner for bilen. Dette er uhørt!

Hadde ikke bilen vært skadet, hadde prisen vært god den, men med skader for 25,000- er det bare frekt å kreve 95,000- kroner for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Os bildeler: Veldig fornøyd med de, bestillte nye EBC bremser forran på mandag og fikk hentelappen i posten på Torsdag! Bra service :)

AutoTrio: Fikk grei service men tok lang tid før jeg fikk alt jeg bestillte :x

Powerzone: Bestillte H & R cup kit, kom i posten ca 3 uker etter bestilling. Bestillte time for montering og når bilen var ferdig senket viste det seg at det var noe feil med demperne. Ringte tilbake til Powerzone og de bestilte nytt sett med expressbud fra Tyskland. Regner med at dempere kommer på døren til Mandag morgen!

Autozentrum Økern: Kjøpte bilen der, og det har ikke vært noe tull med sevicen når jeg har trengt det. Ikke noe problem og komme til de med garantisaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke åssen de andre er men jeg har handlet alt av deler og hatt alt av servicer gjort på Hamar bil, og jeg har bare gode erfaringer! de ber ofte om å få chassisnr på bilen først for å legge inn det på registeret sitt, og da i ettertid kandu oppgi regnr, og da får de opp all info og historiukk om bilen din hos de, så det blir raskere å finne ut hva du skal ha! de har hjulpet meg mye, og satt tilogmed en time i telefon med biltilsynet for meg uten at det kosta noe, da jeg hadde problemer med en skrivefeil i vognkortet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kvål Auto v/ordin orre

Jeg hadde bilen inne idag midt i fellesferien, stort sett eneste verkstedet som var åpent, men fikk kjempeservice. levert bilen klokka 8 for bytte av traversforinger og montering av M5 krengestag selv.

Stillte med alle delene selv.

Han ringte meg litt utpå dagen og spurte om det var greit at bilen ble ferdig noe etter 4. Helt ok for meg.

byttet alle delene uten å mase om at jeg skulle kjøpe noe der.

Byttet krengestag og modifiserte for å få det til å passe (nivåreguleringen).

jobbet med bilen til 8 tiden i kveld, og tok langt fra noen upris for jobben.

ryddig og ordentlig verksted, og mye kunnskap hos mekanikeren om bmw.

Anbefales :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulland Auto Gjøvik

Kjempe hyggelige folk. får hjelp med en gang jeg kommer inn der, og servicen er ikke noe å si på.

Schmiedmann skien

Veldig bra service. bestilte en grill der for en stund tilbake da det het motor technik. de hadde kjempe god service. eneste som var var det at det tok en stund før jeg fikk grillen. bestilte også faceliftlykter der, og det var dobbelt så kjapt som med grillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en bra tråd, jeg slenger meg på....

Autopower

Verkstedet på Kaldbakken (Oslo) har bra service, som regel kort ventetid og veldig god pris på Inspection I & II. Gutta er BMW spesialister og utfører alt som forventet. Aldri no tull. Eneste minus er at de ikke tar kort.

BMW Oslo Øst Arne Gulbrandsen

Veldig bra verksted med høy kompetanse. Men grisedyrt... Har inntrykk av at delelageret kunne vært større. Lange ventetider på rep, men gir ofte muligheten til å ta en tur innom for å "se problemet". Men de har et problem selv, og det er at de flere ganger har utført rep uten å ringe uansett hvor dyrt det blir. (De kan dele opp regningen)

Egil Stenshagen Skøyen

Kjempebra delelager hvor gutta alltid er behjelpelige med å søke fram deler uansett hvor dårlig man er til å forklare. Stort lager. Verkstedet derimot er en helt annen historie. Jeg ble en gang forsøkt nektet å utføre rep av en 325 e30 som var stjålet og ramponert. Dette på tross av at det var forsikringsselskapet som skulle betale. Salgsavdelingen (brukt) har god service og imøtekommende selgere.

BMW AutoTeam Romerike

Her jobber verdens sløveste og mest støvete selger. De som faktisk klarer å gjennomføre et bilkjøp der, er gode. Ligg unna.

AutoTrio Oslo

Stort delelager, gir avslag til bmwccn medlemmer.

Autozentrum Økern

Stort delelager, veldig god service. Disse har god tålmodighet, ringer deg når delene har kommet. Gir avslag til bmwccn medlemmer. Salgsavdelingen har god service og imøtekommende selgere.

Powerzone

Stort utvalg på styling. Veldig rask levering av Rieger styling, men ikke fullt så rask levering på resten. Generell god service og fortjener litt ros. Kan gi avslag på store bestillinger. Priser og leveringstid på andre potter enn Scorpion virker ikke helt bra. Det virker som disse har skjerpet seg litt.

GS bildeler

Meget rask levering av felgsett. God service. Kan gi noe avslag på store bestillinger av styling.

Motor technik Skien (Schmiedmann)

Veldig god service har jeg opplevd her. De har en stor fordel med tanke på leveringstider og det er at de får deler tilsendt fra Schmiedmann i danmark. Tilsynelatende gode priser. Ca en ukes leveringstid hvis varene ligger i danmark (se varestatus på schmiedmann.dk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trondsen Bil Tromsø

Disse må jeg skryte av! Har bestandig vært veldig hjelpsomme og imøtekommende. De ringer, sender sms eller sender varer du har bestilt hjem til deg. Og du trenger IKKE å ha delenummert. Du trenger knapt å vite hvordan delen ser ut, så finner de dem til deg... Så disse har peiling på BMW! :D

De gir deg også tips om hvordan du kan løse eventuelle problem og slikt :D

Keep up the good work 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS-Bildeler: har bare positivt å si om de. greie folk, greie priser og et bra lager.

TSI (tuning.no): har prøvd å handle der en gang, og aldri mer.

bestilte styling for 12-13000,- og forhåndsbetalte(dom som jeg var), men varene dukket ikke opp. ringte mange ganger for å høre om varene kom snart, og fikk til svar hver gang at tinga kom til å dukke opp snart. etter et HALVÅR så avbestilte jeg. måtte tyne de for å få tilbake penga også. gikk lang tid før jeg fikk de tilbake. UPROFFESJONELT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har handlet både på GS og Vinger bilsenter..

Fått kjempe god service og hyggelig avslag på delene jeg bestilte fra GS.

Samt kjapp levvering av varene samt rest varene.

Vinger bilsenter har god service de å,men litt stivere priser en GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mye fra Motor Technik/Schmiedmann, og er veldig fornøyd med servicen. Rask levering og greie å snakke med. Har returnert deler som ikke har passet, og det har gått veldig greit. Pengene kom kjapt tilbake på kontoen.

Har vært hos Vinger Bilsenter på Kongsvinger flere ganger og tatt service. Utrolig god service og medgjørlige folk! Fått et supert inntrykk av dem.

Når det gjelder AutoTeam Romerike har jeg ikke vært like fornøyd... Ofte fått feil deler, selv om jeg har presisert modell osv. Har virket litt "uniteresserte" der innimellom, noe jeg ikke setter så veldig stor pris på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også endel prisforskjell hos forskjellige fant jeg ut, stilte følgende spørsmål pr mail,

Hva skal dere ha for Inspection 1 og/eller 2 på en bmw 1993 E36 318is?

Tronrud Bil Drammen AS

Pris Inspeksjon 1: 4374.-

Pris Inspeksjon 2: 5586.-

Pris tillegg annenhver Inspeksjon 2: 1324.-

STENSHAGEN BIL AS Oslo

Inspection 1 koster kr 5100.-

Inspection 2 koster kr 7050.-

Inkl arbeid deler og mva

autozentrum.no (oslo)

6500,- INKL MVA

Bilsalongen as Skien

Inspeksjon 1 - kr 3900, inkl mva.

Inspeksjon 2 - kr 4500,- inkl mva.

Bilsalongen er jeg også meget fornøyd med fra før fra erfaringer med en ny bmw 320d muttern kjøpte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF Heimdal

Har vært på naf i trondheim med min bmw og har hatt en utrolig service der...kom klokka 6 om kvelden engang og dem hadd steng, ringt på lederen, og han kom å åpna og henta nøkkla til meg...og ikke minst man betaler litt ekstra for service som jeg kaller det...så de vil jeg anbelfale...

Snapdriver Tiller

Brukte snapdriver i trondheim engang for å justere Co på sierran til min kjære, dem gjor jobben billig, men når jeg så bilen på butikken for at dem skull kjøp seg mat...sånt liker jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...