Gå til innhold

Tennplugger --> E30 318i M40


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

NGK er alltid bra, på alt! :)

Desverre kan de være litt kinkige å få tak i, men de finnes rundt forbi. Typisk på større Statoilstasjoner og hos skikkelige bilrekvisitasjapper.

Fikk desverre ikke tak i NGK til min M20 da jeg var hjemme i jula (ganske spesiell type til sekserne... de hadde fire stykker et sted, men jeg trenger jo seks...), og da hasta det, så jeg gjorde et forsøk med Denso fra BilXtra. De har fungert bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Denso, både på sykkelen og bilen. Har vel ikke merket noe negativt med de, men heller ikke noe positivt uten at de gjør jobben sin :lol:

Kan hende du merker litt forskjell viss du kjøper såkalte iridium plugger (skal holde lengre, tåle mer varme etc.). Kjøpte slike på sykkelen og tror jeg kommer til å kjøpe på bilene mine i ettertid (kan ikke si om jeg merket forskjell på sykkelen, da det var det første jeg byttet på den etter kjøp). Koster riktignok en god del mer. Tror jeg betalte nesten 900 for 4 plugger til sykkelen. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes veldig dyre originale plugger til bil også. Varierer fra modell til modell. Sjekka priser på NGK for en med en Audi S4. Det var type 250,-/stk... uten at jeg husker prisen nøyaktig. Det har visst med bytteintervallet å gjøre. Noen biler har visst 70.000km mellom byttene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fortalt av en motor mekaniker med god peiling!! at ngk er for japse biler. bosch for tyskere og champion til amerikanere

Bare tull! :)

Det er jo det som er så ille (og ironisk) for alle amcar-entusiaster, at NGK er det suverent beste, slik at de faktisk må kjøre med asiatiske plugger for å få ting til å fungere! Far må f.eks. ha NGK på Norton Commandoen sin (sykkel). Champion sine går rett i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...