Gå til innhold

effektanlegg!??!


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

har nettopp demontert det orginale eksosanlegget på bilen min. Tenkte jeg skulle investere i simonseffektanlegg, er dette bra? det er hovedsaklig kun den fremre eksospotta som det er hull i, hvor mye lyd vil jeg få om jeg bytter denne? vil jeg merke det, eller er det ingen mening å bytte den bakrepotta og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke du ha turbo da? best med bare strake rør og en sluttdemper, skal jo ha minst mulig motstand, og turboen demper endel så det blir lissom ikke helt vilt, jeg har 2,5" strake rør og 3,5" sluttdemper og det er ikke mye bråk, bare pen deilig bromming :lol:

jo, har seriøste planer om turbo, må bare gjennom eu først. Forløbi tetter jeg bare hullene slik at den kommer gjennom. Så får vi se om byggingen begynner :D har du en film av bilen din eller noe slikt?? hvor mange gamp er det sånn ca i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hvordan kravene er med hensyn til lyd, men det er nok best å vente til etter eu-kontroll og så bygge et rått anlegg med strake rør :P det er vel ikke nødt til å være to potter, det ville hvertfall vært merkelig :roll: Har ikke målt bilen min med den nye motoren med tipper 230-240 eller no, ikke helt rått, men i 900kg bil så er det greit. :lol: Den gamle motoren var 1,8 liter med mindre dyser, mindre topp og lavere ladetrykk og den blei målt til 190hk :P

Har nok ikkeno film nei, men bare spør hvis det er noe du lurer på når du kommer igang med bygginga så skal jeg svare så godt jeg kan, har mest greie på m10 motorene da. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...