Gå til innhold

520i problemer.


Endre
 Share

Anbefalte innlegg

Har et par problemer med bilen som jeg vil fikse, og kansje dere kan hjelpe meg og finne ut av det.

1. Sentralåsen låser seg igjen med en gang den blir åpnet. Og låsen på fører siden går ikke i lås. Går ikke og trykke ned låsen for hånd heller den står bom fast.

2. Når batteriet blir tomt stopper bilen. Har prøvd og lade det men det lader seg ikke opp. Og når jeg kjører på lave turtall lyser batteriet som befinner seg under speedometeret.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at pkt. 2 ikke _må_ være dynamoen. Hos meg var det jordingen til dynamoen som var problemet...

Og om det virkelig er dynamoen kan du slippe unna med en hundrelapp hvis du er kyndig med loddebolten. Tror "ny" dynamo kosta meg 86 kroner eller noe i den duren (kjøpte børstene hos Bavaria).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom batteriet ikke lader seg opp kan det jo også være at cellene i batteriet er ødelagt. PÅ det gamle batteriet mitt hadde jo fire av seks celler frosset. Dårlig med effekt på det gitt. Jeg skiftet også forøvrig børster på dynamoen og den ble som ny. Smal sak å fikse og billig er det jo også. Under 100,- i forhold til over 2000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...