Gå til innhold

Eff.anlegg / Potte med LYD! :)


Kenzuke
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å lurer på om jeg skal kjøpe en BMW 520i 24V (1991mod). Den nåværende eieren (selgeren) sier at den har grom lyd, men det skal vistnokk bare være bakpotta som er litt skrall :P

Noen som har tips om eff.anlegg / bakre potte som lager LYD? Er ikke spesiellt opptatt av effekten anlegget måtte lage, men lyden er jeg veldig opptatt av :) Vil ha høyest / grommest mulig lyd!

Takker for alle svar!

btw. Er ny her på forumet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke få for mye lyd heller, man kan liksom ha mer lyd i en M5 enn i en 520. Det er ikke så tøft når man hører en rå motorlyd og man snur seg og titter, og ser en bil som knapt beveger seg bare for å ta litt hardt i. Men så mye lyd blir det vel ikke, verre med Camaro med 5.7 liters V8 og 180 hk samt rake rør, et fæla brøl og en bil som ser ut som om den er på søndagstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det med borremaskina tror jeg at jeg dropper! :P

Grenrør ja .. hmm... Er sånn halvveis blank på slikt, så må bare spørre; er grenrøra de bøyde rørene som går helt inn i motoren? Det vil si at et komplett eff.anlegg med grenrør er effektanlegg fra tuppen av bakpotta til helt under panseret ... ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...