Gå til innhold

E36 eksos


henry
 Share

Anbefalte innlegg

Har lest samtlige innlegg om effektanlegg til bmw e36, men blir fortsatt ikke klok på hva jeg bør velge!

Noen mener Sebring anleggene ikke gir noe særlig lyd? Simons har noe lavere kvalitet har jeg lest? Mens Scorpion nesten ikke er mulig å få tak i her i landet? hvordan er foresten scorpion på lyd? eller hva med remus?

Ac schnitzer er vel det beste? noen som vet prisen på et slikt anlegg?

Er det vanligst å bytte den bakre delen bare? fra katalysatoren og bakover, for å få en litt grommere lyd? er snakk om en 96 323

Er i utgangspunktet ikke ute etter så mye lyd at det vil bli slitsomt å kjøre med!

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Sebring jeg og er kjempefornøyd. Skjønner ikke helt misnøyen mot det, med mindre de vil ha bråkeanlegg. Har vel for liten motor også. Syns anlegget gir en fin bromming ved tomgang og lavt turtall, mens gromlyden melder seg ved pådrag. Nais :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Ac Schnitzer effektanl. og Sebring grenrør på min 320i E30.. Kan ikke klage.... :D Ring f.eks. Gs Bildeler( 712 66 777 ) og hør med de om pris etc. til din bil... Det er jo svært kostbare eksoser, men jeg synes det er verdt det. Det er ikke mange biler med et ekte Ac anl. som triller rundt... :P

Tror du får best utbytte hvis du skifter til grenrør og effektanl. Da kommer motorlyden klarere fram og blir ikke manipulert som på disse effektpottene. De har jo en tendens til å "legge" på litt og får en "blaffre/brumle" lyd.

Men det finnes jo mange alternativer der ute... G-power, Hamann, Remus, Hartge, Eisenmann, Sebring (blir prod av Ac Schnitzer) osv.... Det kommer vel mest ann på lommebok og ønske av eksostipp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker som det ikke finnes grenrør til E36 320. Sjekket med de fleste leverandører og de kan ikke skaffe til min bil. Når jeg ser på diverse tuningsider til BMW så virker det som det bare er 318 is, 323 og oppover, men ikke 320. Stemmer det og hvorfor er det sånn? OS bildeler sier de kan levere til min bil, men hvis det er som beskrevet hvordan kan jeg da vite at jeg får noe fra OS som passer min bil? Vil gjerne ha konkrete svar siden dette er noe jeg skal ha om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...