Gå til innhold

TIPS til annonser


Erik E30 Einum
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
Kontaktinformasjon er også viktig! Mange skriver verken tlf.nr eller mailadresse i annonsene og da kan de ikke være spesielt interessert i å selge.

Jeg mener da NAF/komprisjonstest er meget viktig når man skal selge en bil. Jeg er på utikk etter bil, og ser i annonsen: EU-godkjent, altså det sier vel bare omtrent at hjulene triller og at eksosanlegg er ok. Hvis bilen er ok så skulle det bare mangle at selger går med på å foreta en NAf test, og kanskje lage en avtale på at hvis NAF testen gikk bra så kan kjøper betale den! Litt avsporing kanskje? Men er helt enig med dere generelt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 11 months later...

hva hver og en må vel få bestemme åssen de framstiller annonsen sin.

men det starter vel allerede i kategoriseringa? skulle gått ann å legge ut delbiler og helebiler hver for seg.(som nevnt tidligere her)

og muligens dele det inn i modell og typer.

det hadde blitt mye bedre system tundt detta vist det var mulighet for endringer her :)

ellers veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
hva hver og en må vel få bestemme åssen de framstiller annonsen sin.

men det starter vel allerede i kategoriseringa? skulle gått ann å legge ut delbiler og helebiler hver for seg.(som nevnt tidligere her)

og muligens dele det inn i modell og typer.

det hadde blitt mye bedre system tundt detta vist det var mulighet for endringer her :)

ellers veldig bra ;)

Der skal jeg si meg helt enig.

Ikke at det er dårlig nå, men det kunne gjort det litt bedre.

evt Motor-Selges også.

Bare brainstormer litt her midt på natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Meget irriterende at denne salgs delen har blitt oppdelt så mye nå synes jeg.

Jeg bruker følge med her inne, men nå tviler jeg på jeg gidder det mere..

Greit at det inndeles litt, men det burde vært mulig å latt alle annonsene vises under samme kategori i tilegg, så en slipper trykke innpå hver enkelte modelltype for å få med seg dagens nye annonser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Største problemet jeg har sett her er mangel på ordentlig trådtittel.

Få med: Årsmodell - Type - kmstand - Pris

f.eks "98' 316i 123456km xx.xxx,-" eller noe lignende.

Dersom man selger en bil som det er byttet motor i, så endrer dette IKKE hva slags bil det er.

f.eks "98' 316i med 325i motor 123'km xx.xxx,-" Gjerne om den er lovlig eller ikke. (Sistnevnte kan man nevne i salgstekst.)

Når det gjelder salgsteksten så er det viktig at denne er oversiktlig. Folk må virkelig lære seg hva avsnitt er.

Det er sikkert mye annet som kan nevnes, men det er i første omgang dette jeg har lagt merke til som irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Deler skulle også ha hvert delt i flere "kategeorier" slik som har blitt gjort med bilsalg!

e30

e34

e36

osv

osv

osv!

Dette er noe jeg har savnet når jeg sku hatt deler som kunn f.eks E36 har! blir mye lettere å finne deler da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Noen som har noen bra tips til pcspill ГҐ spille de dagene det regner i sommer forhГҐpentligvis ingen.

Har nettopp rundet Drømmefall, et fantastisk bra spill Så nå er jeg på leting etter noe nytt å sette fingrene i. Hadde vært morro med en realistisk/taktisk skyter ala Operation Flashpoint for de av dere som husker det.

Gi meg noen tips nГҐ Men unngГҐ RTS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 year later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...