Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk heller ikke "drammet" i natt..... Har drosjevakt jeg, så det ble kun Sprite Zero på meg, og så jeg jo har kjørt hjem alle som har fått seg en "lille en" inatt :wink: Men det kommer en ny dag.... Å jeg går av vakt rundt 12, så det blir vel en liten tynn en på meg til kvelden tenker jeg.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå nyter jeg favorittbrusen min som er "Diet Dr. Pepper". Fant den endelig på norsk jord og unnet meg noen bokser til tross for at prisen fikk øl til å fremstå som en billig leskedrikk...

Har ellers stor sans for "brunt brennevin" og drikker (Mer enn...) gjerne cognac. Den desiderte favoritten er likevel whisky og den litt "sære" varianten Laphroaig er så god at det er farlig... Livet har heldigvis lært meg at jeg begrenser meg til en eller to :lol: . (Hvis noen vil seg selv virkelig vondt burde de forsøke en fyllekule på Laphroaig... Dagen derpå kan fremkalle sucidale tendenser hos hvem som helst...). Sambuca erstatter cognac til kaffen etter italiensk mat og er så godt at hvis Høybråten noen gang hadde smakt det, ville det helt sikkert ha vært forbudt :lol: ...

Rødvin og hvitvin er også enormt godt og favorittene er h.h.v. Amarone og Chablis. Dyrt og deilig! Champagne er sannsynligvis det beste "sjekketrikset" i handelen! Spander noen hundrelapper på en flaske "Pål Råger" og en kurv jordbær og du kan glemme alt om blomster. (Bortsett fra at det du har lært om blomstene og biene garantert kommer til nytte...).

Portvin forbindes jo gjerne med gamle damer som meg (Nei da, jeg er ikke sååå gammel :wink: ), men det burde dere prøve! Kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare 21% ja..men smaker langt fra fy.. :D Pleier å ha det som en sideshot til sterkere ting.. 8)

Reagerte litt på denne jeg :P .... Har aldri falt meg inn at jeg skal drikke portvin til cognacen, men kanskje jeg skulle prøve :lol: . (Eller kanskje ikke.... Overstadig berusede mennesker er hverken vakkert eller morsomt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyrker selv også jeg :lol:

Så bra! Det var en tyrker som overbeviste min mann om at det lureste han noen gang kom til å gjøre var å gifte seg med meg... (Takk til ham! Jeg har aldri vært noe godt "hustrumateriale"....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyrker selv også jeg :lol:

Så bra! Det var en tyrker som overbeviste min mann om at det lureste han noen gang kom til å gjøre var å gifte seg med meg... (Takk til ham! Jeg har aldri vært noe godt "hustrumateriale"....)

Sorry men det ble for mye for meg :D kjønnte ikke en dritt hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare 21% ja..men smaker langt fra fy.. :D Pleier å ha det som en sideshot til sterkere ting.. 8)

Reagerte litt på denne jeg :P .... Har aldri falt meg inn at jeg skal drikke portvin til cognacen, men kanskje jeg skulle prøve :lol: .

Hehe.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...