Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner heller ikke hva dere ikke skjønte... :shock: Det Anne sa var da ganske klart.

Vil ellers si at Tønsberg i går var en ganske kjipt. Nesten folketomt. Er vant med at fredager pleier å være bra utedager.., men neida, ikke i Tønsberg. Åja, og så ble det et par pils for mye til at swingen ble noe vellykket. Det er riktig nok begrenset hvor bra den kan bli, men i går var det bare. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått en liten whisky og har ledd så jeg gråter av en mekaniker jeg kjenner.... Skal aldri la bilen min stå over helgen hos ham i hvert fall!

Mannen som kom for å hente sin røde E28 etter forrige helg ble vel kanskje en smule overrasket da han fant ut at "det vart så vi lakkert 'n ja..." (Hadde ikke vært morsomt hvis det var klønete gjort. Det morsomme var at den gamle rusthaugen så ut som en ny bil!) Overraskelse var det vel også å spore hos mannen som hentet sin gamle MB fra service og fant ut at den spant fint på alle de tre første girene... Da han ringte og lurte på hva som hadde skjedd fikk han beskjed om at "det vart så vi fikla litt med turbotrykket...." Trenger jeg si at samme mann har to gamle MB'er på service i øyeblikket...

Nevnte mekaniker er trønder og de har en egen evne til å få ting som har skjedd i fylla til å høres ut som rene uhell... Det ble liksom bare slik... Da han åpnet panseret på min bil fikk jeg beskjed om at "her var det trangt, men gi meg noen timer...". Panser og dører burde helt klart kastes og erstattes med karbon... For ikke å snakke om at "du må kvitte deg med de glassgreiene som utgjør taket!" Kansje det likevel ikke er så dumt å la mannen "fikle" litt etter en 10 - 12 pils og litt whisky :lol: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Velvel.. da var det skjærtorsdag og på tide å ta opp skål-tråden igjen... :D

Tok turen vestover i går, så nå skal jeg ut og rocke Stavanger med dama og noen kompiser - så SKÅL! :o

Åja - får legge til at dama skal kjøre BMWen for første gang - ca. 3 mil inn til Stavanger, så vi får håpe den overlever denslags. Men stoler på henne, så det går vel bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å foreberede en treretters middag som skal serveres påskeaften og har nettopp lagt pærer i cognacmarinade. Følger selvfølgelig den gamle regelen om at "det som skal i maten, skal også i kokken"! :mrgreen:

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cognac er konge det. Liker best Braastad XO, Bacardi Razz er heller ikke å forakte, selv om det ikke er noe cognac. Var ute i går og ja, må vel si at jeg har vært i bedre form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... Jeg har drosjevakt hele påsken jeg. Det er litt trist i.o.m. at jeg har bursdag i påsken, men jeg tjener jo pengene istedenfor å bruke dem da. Ikke bare negativt d..... Det eneste "problemet" er at bilene jeg skal kjøre er svensk og japansk. -05 Toyota Avensis D4D med 6k km på telleren og en -04 Volvo XC70..... Men jeg skal vel stå over det også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cognac er godt det! Men drikker for det meste øl... billigere er det også!

Noen som vet om det er en rangering over XO? Har hørt rykter om det...

Jeg er så fyllesyk at jeg holder på å kaste opp bare ved tanken på å skulle drikke cognac (Stakkars, stakkars meg.... :P ), men ja det finnes en kvalitet som kalles Vielle Reserve. Nå står imidlertid cognachusene helt fritt til å registrere sine egne kvaliteter, så det finnes i realiteten et utall betegnelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Cognac er godt det! Men drikker for det meste øl... billigere er det også!

Noen som vet om det er en rangering over XO? Har hørt rykter om det...

Jeg er så fyllesyk at jeg holder på å kaste opp bare ved tanken på å skulle drikke cognac (Stakkars, stakkars meg.... :P ), men ja det finnes en kvalitet som kalles Vielle Reserve. Nå står imidlertid cognachusene helt fritt til å registrere sine egne kvaliteter, så det finnes i realiteten et utall betegnelser.

Ok, har alltid visst jeg hadde rett i alle de diskusjonene jeg argumenterte for akkurat det, he he. Var bare det at jeg aldri husket navnet! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...