Gå til innhold

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact)


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo ev kjøpe slike :Frontlykter Angel Eyes E-30/E-34 Chrom

thumb_4394.jpg

Pris 3.070,63 kr.

Kanskje litt billigere med DIY med kun ringene.. :?

Joa, men jeg har allerede ringer liggende, så komplett lyktesett til 3k er ikke interessant. Dessuten synes jeg, exkviiis møh frensj, at de lyktene der ser helt mongo ut.

Jeg får assosiasjoner til slike:

funnyglasses.JPG

:lol:

HAHAHAHA *ler og ler* :=) sinnsykt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye styr å få fra usa. Bare skaff en paypal-konto så er alt ok.

Enig. Trodde også dette var "vanskelig", men det var det ikke.

Registrer en paypal-konto på www.paypal.com , så er det bare å avtale frakt med selger først, så kjøper du deretter varen fra ebay. Så kommer den i posten etter ei uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du handler fra en selger som sender internasjonalt. Er ikke alle som sender til annet enn USA og Canada. Som regel er det også lurt å spørre om S/H (Shipping and handling) før du byr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for tips, de ringene til Frode H. var jo bare dritkule :)

men jeg har et problem til, å det er at jeg har øyelåkk som går rundt blinkersene også, kanskje noe problematisk å få av glassene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for tips, de ringene til Frode H. var jo bare dritkule :)

men jeg har et problem til, å det er at jeg har øyelåkk som går rundt blinkersene også, kanskje noe problematisk å få av glassene da?

Dette blir ikke noe problem. Blinklysene er festet i hovedlykten, så de eneste skruene som må løses på da er de fire som hovedlykta sitter festet med. Dette gikk iallefall til meg.

er de angel eye'ene godkjente foresten ? får man pess for det på tilsynet eller andre steder ?

De er ikke godkjente, men regner ikke med de skal være noe stress med tilsyn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å koble de på en slik måte at det ikke er noe særlig jobb å koble tilbake til de orginale parklysene om det skulle være nødvendig.

Har forresten vært uten angels eyes en tid nå. Når bilen var på tectylering for noen uker siden fikk strømforsyningen på den ene siden en overdose høytrykkspyler som den ikke tålte og det har sansynligvis blitt kortslutning ut til ringene eller noe slikt.

Nytt sett er iallefall kjøpt ifra USA så det er ikke så lenge til ringene er tilbake igjen tenker jeg. Det nye settet hadde forresten en strømforsyning som så mye bedre ut. Denne var helt tett i motsetning til den gamle som var mer eller mindre helt åpen og dermed mere utsatt for fukt o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å koble de på en slik måte at det ikke er noe særlig jobb å koble tilbake til de orginale parklysene om det skulle være nødvendig.

Har forresten vært uten angels eyes en tid nå. Når bilen var på tectylering for noen uker siden fikk strømforsyningen på den ene siden en overdose høytrykkspyler som den ikke tålte og det har sansynligvis blitt kortslutning ut til ringene eller noe slikt.

Nytt sett er iallefall kjøpt ifra USA så det er ikke så lenge til ringene er tilbake igjen tenker jeg. Det nye settet hadde forresten en strømforsyning som så mye bedre ut. Denne var helt tett i motsetning til den gamle som var mer eller mindre helt åpen og dermed mere utsatt for fukt o.l.

Gjemte du den ikke inni lykta, bak dekslene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det fine med ringene man putter inni er at man beholder den orginale looken. Mange av disse nye lyktene ser ikke ut imo.

For øvrig henger strømforsyningen løst bak på mine også, og i tillegg ligger ledningene i klem. Må vel finne på noe en dag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjemte du den ikke inni lykta, bak dekslene?

Compacten har ikke de samme lyktene som resten av E36 familien så det er ikke noen deksler i lyktene å gjemme de bak. Jeg stripset de fast oppunder frontpanelet men det hjalp visst ikke mot en overivrig bilvasker. :)

Du vurderer ikke å kjøpe komplette lykter istedet da? Koster jo bare 1500,- inlk blink. Usikker på kvaliteten på disse, men holder sikkert.

Slike lykter kommer nok aldri på min bil. Her er det orginallook som gjelder! Delvis iallefall.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...