Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

fikk vite av dama i går kveld at hun hadde vært utro mot meg.

så det ble en lang natt med prating.

vært i lag i 1,5 år nå. og pga jobb så bor vi i lag i helgene.

forrige helg ringte en gammeltype av henne kl 6 på lørdagsmårran på mobilen hennes mens vi lå å sov. når jeg spurte hva han ville, så sa hun bare at han var en desperat idiot. han har forøvrig samboer!!

og i går klarte jeg å få frem hva det var som foregår. så på mobilen hennes og fant ut at han hadde ringt henne på torsdagsnatta.

hun ble svar skyldig. men klarte å få henne til å innrømme hva jeg har hatt misstanke om.

den torsdagsnatta hadde han kommet til leiligheten hennes. og ting hadde vist skjedd dær :cry: tenk så simpelt. ligger med x'n torsdag! og hjem i mi seng på fredag!!

hun angrer seg og vil gjøre alt for å beholde meg. og sier det var hennes livs største tabbe :twisted:

er jo utroli glad i jenta. og vi planlegger å flytte sammen på heltid.

forrige helg snakka vi forlovelse å greier :(

hva ville dere gjort? er usikker på alt nå plutselig!

hun ligger nå å sover, så må vel prate om dette med henne senere.

sjønner ikke hvordan hun kunne gjøre det mot mg.

jeg er ikke helt i toppform i dag kan en si :cry:

ps:hun er rålekker så kanskje jeg skal beholde henne av den grunn :lol:

Moderatoredit (Fredrik): Tråden har utviklet seg med årene og jeg har derfor endret overskriften for tråden fra "dama utro!!!" til "bimmers sin offisielle samlivstråd". Overskriften er kanskje ikke like spennende, men uten tvil mer informativ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. trenger bare noen meninger/synspunkter.

det er så mye som heller (for) å være sammen.

har bla søkt oss inn på samme skole utdanning og slikt til høsten.

men tror det blir et problem vist vi fortsetter ilag.

nemmelig at jeg kommer jo aldri til å glemme dette.

og får nok vanskelig med å stole på henne på en lang stund.

det tror jeg blir tungt for oss begge :cry:

forgiven not forgotten heter det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dama mi gjorde det samme mot meg for ca 2år siden, å jeg stoler fortsatt ikke på henne. å det kan være jævlig tungt å være sammen med en man ikke kan stole på, tro meg!! jeg valgte å fortsette ilag med henne siden vi har en unge ilag, hadde det ikke vært for det hadde jeg dumpa henne med en eneste gang!

husk en ting : En gang utro, ALLTID utro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig situasjon det der... :-k Vi kan jo ikke gi deg fasitsvar på hva du skal gjøre... Vi kjenner ikke deg eller dama di. Det er det bare du som gjør. Så til syvende og sist så er det du som må ta avgjørelsen og leve med den.... Men har hun med vilje vært utro (ikke neddopa e.l) så er det vel kanskje ikke så mye å samle på spør du meg. Vi kan jo alle gjøre feil, men har hun "elsket" deg høyt nok hadde hun kanskje klart å hadd buksene på.. :wink: Men som sagt tidligere; det er ditt liv, din avgjørelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk en ting : En gang utro, ALLTID utro..

det er nå ikke helt 100% sant men.

er som de sier her, vansklig å si hva du skal gjøre, dette må du nesten finne ut selv. er jo kanskje fornuftig å spørre etter meninger og synspunkter fra oss, men selve konklusjonen er det du som bør ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg rett og slett ville ha dumpet henne.. slikt kommer bare til å slite på forholdet fremover uansett, og tviler på at du ikke kommer til å være mistenksom ovenfor henne en goood stund framover..

hadde dette vært den rette, så hadde det jo ikke skjedd eller hva?

som en skrev tidligere her, hvis hun virkelig hadde elsket deg hadde hu vel klart å holde seg til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må holde med flertallet og si at jeg mener du skal gå videre i livet uten henne.. Om dere har hatt slike planer for fremtiden, og hun gir faen i dem og gjør noe slikt som dette mot deg, så er hun ikke noe å samle på..

Tenk når dere skal flytte sammens å gå på skole i lag, da er dere startet på et nytt kapittel i livet.. Et nytt steg.. Vil du virkelig det med ei jente du ikke kan stole på? Ei jente som har besviket deg? Du kommer ALDRI til å glemme dette, ALDRI.. Så jeg trur bare du burde ta sorgen, og komme deg videre.. Så kommer du deg over det, også er det ferdig.. Enn å leve med sorgen videre..

Det er til syvende sist ditt valg, men det finnes mange pene damer i verden så at hun er rålekker burde ikke være noe som avgjør om du skal holde på henne eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns først og fremst det var utrolig trist :(

Noen klarer aldri å holde seg. Hun hadde aldri gjort det hadde hun elsket deg. Tillit er helt vesentlig, og hvordan skal du stole på henne etter dette? Hvis det ikke er ekte er det ikke noe å samle på likevel. Spiller ingen rolle hvor pen hun er. Dump henne og kom deg videre. Det gjør vondt nå, men blir verre senere hvis du fortsetter. Føler med deg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjip situasjon. Må si jeg føler med deg. Damer i dag er noe herk. De har skikkelig balletaket på oss og behandler oss som dritt.

Uansett så er du nødt til å be henne dra til helvete nå er min mening. Hvis du ikke gjør det vil hun oppdage at hun kan behandle deg som dritt og med stor sannsynlighet fortsette med det. Du kan dumpe henne og håpe at det blir dere en gang igjen siden når hun skjønner hva hun har gjort og kommer krypende tilbake. Beste er å benytte muligheten til å finne deg noe bedre. Utro damer er ikke noe å samle på. At hun er fin betyr ikke at hun skal behandle mennesker dårligere. Bedritent at fine damer kan bahandle folk styggere fordet de kommer lettere unna med det.

Gjør akkurat som man skal gjøre med ett plaster. Riv det fort av, river du det sakte av gjør det mye vondere. Bli kvitt henne og tenkt minst mulig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf....trist :(

Er vel bare du som kan finne ut hva som er rett for deg å gjør...

Men hadde hun elsket deg så hadde hun ALDRI gjort det der... Og etter det dere har diskutert om forlovelse og å flytte sammen, - du ser hvor mye det har betydd for henne når hun kledde av seg for han der andre!!

Klart det er vanskelig å gjør en ende på det, men av og til må du gjør noe som gjør vondt for å få det bedre! Du kommer aldri til å kunne stole 100% på henne igjen, og det kommer til å ødelegge deg totalt psykisk...

Uansett...det er din avgjørelse... lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjipe greier ass. jeg som alle andre kan ikke gi deg fasitsvaret, men jeg er enig med flertalle jeg og. Vil bare si d att d kan bli noen veldig onde netter når du ikke er sammen med henne og lurer på om hun er sammen med noen andre da. og definitift hun elsker deg ikke for da hadde hun ikke kunne gjordt d der. tviler litt på om du greier og tilgi og ikke minst stole 100% på henne igjend jeg da. d hadde ikke jeg greid vertfall. finn deg noe nytt før du havner skikkelig i fella spør du meg. :) lykke til med Dama vist du skulle velge henne etter d hun har gjordt da men jeg ønsker deg bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...