Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

DUMP HENNE!! Skjedde det samme for meg engang! Gjorde kort prosess - hadet bra!!!

hun er rålekker så kanskje jeg skal beholde henne av den grunn

Drit i om hu er fin!! Fine damer ere overalt!! Det hjelper jo ikke om de er fine utenpå, når de er skvær råttne inni....

Iallefall min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flertallet her. Samme hvor fin hun er, forholdet kan ikke bety allverdens hvis man gjør noe sånn.

En annen ting er at DU oppdaga henne, det var ikke hun som kom knelende til deg.

Som Blade skrev, det finnes fine damer overalt (til og med smarte) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Kjipe greier.

Jeg må innrømme at jeg ikke vet om jeg er like overbevist som de andre her, er du skikkelig forelska, også etter at du vet dette her, så er det jo vanskelig å gi slipp. Men Desloch har et godt poeng - det var du som oppdaga det og gjorde henne svar skyldig. Hva om du aldri hadde oppdaga det? Hadde hun fortalt det? Hadde hun fortsatt? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i om hu er fin!! Fine damer ere overalt!! Det hjelper jo ikke om de er fine utenpå, når de er skvær råttne inni....

Kunne ikke sagt det bedre selv.. Ta den tiden du trenger for å komme over denne dama. Prøv å finn deg en elskerinne fortest mulig, det hjelper :wink: - da får du noe annet å tenke på!

Uansett, jeg føler med deg og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at slikt skjer. Men viss DU fremdeles er veldig glad i henne så trenger du ikkeå dunmpe henne enda. Med det mener jeg at over tid så kan det være at dine øyne blir åpnet og du ser om jenta virkelig er verdt å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ja dette blir ikke lett :cry:

har 2 guter på 3/5 år fra tidligere forhold. og har blitt dumpet av den grunnen tidligere :( men denne jenta har godtatt at jeg har barn og hatt et liv tidligere! må og sies at hun ikke kan få barn selv!

nå er hun dratt herfra igjen uten at vi fikk snakket færdig.

men hun sender masse koselige meldinger og snakket med henne på telefonen, da var hun helt borte. bare gråt og tryglet om å få bli :x

hun sier at hun forstår meg vist jeg ikke vil ha nå mere med henne å gjøre. og vil holde seg unna vist det er det jeg vil.

og at hun ikke fortjener en sjanse til.

vet hvor det nok kommer til å gå. men må få samlet tankene litt.

herregud for en trivelig gjeng dere er her på forumet :lol:

tusen hjertelig takk for mye og (fin) respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

528i: Tenk NØYE igjennom hva du gjør iallefall. Har vært der selv, og er fortsatt sammen med dama. Jeg var ikke spesielt sjalu før, men jeg kjenner jeg har tendensene nå. Vi har en sønn på nesten 5 år, så vi ble enige om å prøve igjen. Jeg er utrolig glad i henne også da, så det er ikke kun for hans del......

MEN: Å ta igjen med samme mynt hjelper IKKE på saken!!!!!!! :?:oops::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta noen tvilsomme bilder av henne, og legg ut på nett, SÅ dump henne :D

Neida...

Hadde det vært meg, hadde hun fått liten sjangs til å forklare seg. Hadde vært på hodet rett ut.

Tillit er grunnmuren til et godt forhold, og når noe slikt skjer, forsvinner den grunnmuren. Og etter det er det bare nedoverbakke. Forholdet vil aldri komme opp til en tiendedel av det det var før hun gjorde det.

Og når hun faktisk har guts til å gjøre noe slikt som det der, må du jo spørre deg om hun faktisk har sterke nok følelser for deg. Husk: Hadde hun VIRKELIG elsket deg, hadde hun ikke gjort noe slikt. Og trengte hun noe slikt for å finne ut at det var deg hun ville ha, hva skjer da om tvilen rår en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd deg er noe dritt.. Har to venner som har vært utsatt for det samme, ikke bare ødlegger det mye i det forholde du er i nå, men det vil også kunne skape økt mistanke og sjalusi i kommende forhold.

En som bryr seg, har ingen unskyldninger i verden får og gjøre dette akseptabelt, de finnes ikke. Du kjenner deg og dine føleser bedre en hva vi andre her inne gjør, men du ser hva flertallet sier, dump henne.

Det vil gjøre vondt, men hvis du tror du ikke kommer til og ha tilitt til henne , er det absolutt det beste.. Hvis ikke kommer det til og gå bra 1-3 mnd, så blir du usikker på henne igjenn/redd/sjalu og det kan dukke opp over de minste ting. Du har jo barn også, hvis dere skal bo sammen hvil de også bli offer for krangler og annet tull ! Det er heller ikke bra :(

Skal dere har skuta på rett stil, så kom dere til en samlivs ekkspert.

Hun må akseptere en del mistanke fra deg. Dere må snakke dette ut. Oppsøk en samlivs eskpertt, ta det hele derfra.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...