Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Det samme skjedde meg! Dama og x`en hennes :evil: , vi er fortsatt sammen, men det har aldri blitt det samme siden, jeg blir kvalm av tanken på det som skjedde, men hadde noe sånt skjedd igjen så hadde jeg aldri tatt hu tilbake...

Kommer ingen vei med bare å være snill og tilgi, til slutt så sitter du der med sjegget i postkassa :evil: tro meg!

Det kan hende forholdet deres vil fungere videre, men aldri på samme måte...

Men der er så jævli mange damer der ute, kanskje greit å være singel nå som sommer`n kommer?? hehe... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha.. billige luddere og sleng fitter kommer man aldir unna, men det er en fin ting med alt. Alt dritt du gjør har en lei tildens og ta deg igjenn..

Alle svin skal til slakt er det noe som heter.. Husk den !

Den stemmer i 90 % av tilfellene... Jeg hadde aldri blitt med en jente som hadde hvert utro, jeg hadde aldri blitt med en jente som har pult rundt på 10-20 gutter.. Skjer ikke, det er ikke en dritt og samle på..

Respekt er alfa og omega, det og tilitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først å fremst..... Beklager... Utrolig kjipt dette.

Forstår veldig godt din frustrasjon her. Har *bank i bordet* aldri opplevd dette, og håper på at jeg aldri vil det.

I bunn og grunn vil det jo være tilliten her som er poenget. Folk kan bortforklare så mye de vil, med at det var fulle og ikke hadde kontrollen...osv. Vel, hvis ikke en person klarer å kontrollere drikkingen sin til at de ikke vet hva de gjør, så vil ikke jeg noe borti dem. Det hun nå har gjort mot deg, er det verste tillitsbruddet som er. Bare det at hun er i stand til å gjøre noe slikt, viser en karakter som ikke er mye å samle på. Kan hun gjøre dette en gang, kan hun gjøre det igjen. Hadde det vært meg, så kunne jeg aldri har stolt 100% på denne personen igjen. Dette er noe som kommer til å ligge i bakhodet ditt hele tiden...

Jeg anbefaler deg å gjøre slutt med henne. Det kommer til å gjøre vondt i starten, men kan garantere deg at du ikke vil angre. Tillit og respekt er de viktigste grunnsteinene i et forhold, og uten dette kan man ikke ha et velfungerende forhold. Utseende er en ting, men det er samholdet som er det viktigste. Du vil finne andre jenter som vil gjøre deg mye mer lykkelig, enn hvordan du vil få det videre i dette forholdet.

Dette var min anbefaling, men som de andre sier, er dette noe til syvende og sist må ta stilling til selv. Du må finne ut selv, hva som er det viktigste for DEG i et forhold, og om dette er noe du nå kan få hos henne. Ønsker deg lykke til videre i avgjørelsen! Og ikke ta til takke med noe du ikke er fornøyd med!!

Tvi tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer trenger jeg vel ikke si...? Kvinnfolk er korrupte, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Skal ikke ta alle kvinnfolk under en kam... :roll:

Jeg er vertfall laangt ifra sånn!!!

Neida, var ikke meningen det :)

Du finner de som er det, tror ikke de slutter med det første.. Litt tåkete skrevet, har ikke helt dagen idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Dette er kjipt, det har jeg selv erfart. Ønsker ikke å gå i detalj om dette på nettet, men kortversjonen er: utroskap, gråt/angring, tilgivelse. Vi ble etterhvert samboere og forlovet, snakket framtid som barn, hus osv. Plutselig flytter hun ut på to dagers varsel, og jeg får i ettertid høre at hun har vært utro flere ganger.

Så det er dessverre mye sant i utsagnet "en gang utro, alltid utro". Eller som min bror sa, "alle damer er horer, det gjelder bare å finne den beste hora" :D

Sistnevnte utsagn var selvsagt satt utrolig på spissen, men jeg håper for din del at du får ordnet opp i dette, og dersom dere fortsetter sammen, at hun virkelig mener det hun sier slik at du slipper dette flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer trenger jeg vel ikke si...? Kvinnfolk er korrupte, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Skal ikke ta alle kvinnfolk under en kam... :roll:

Jeg er vertfall laangt ifra sånn!!!

Det er godt å høre Aguilera! :)

Ref. min erfaring ovenfor så var jeg i en periode nesten på nippet til å gi opp jenter, men heldigvis finnes det fornuftige og stødige eksemplarer av arten fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant at alle damer er horer.. Glad jeg kan trøste meg med BMW'en av og til jeg :P

Skikkeli stor i kjeften du... ALLE damer er ikke horer!

Skulle jeg snakket etter min erfaring for et par år siden, så hadde jeg sagt at ALLE mannfolk er noen jævla pikker!!!!"#¤%&/(

Men idag vet jeg bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg kan trøste meg med BMW'en av og til jeg :P

Nå kom jeg til å tenke på et bilde som ble postet her på forumet for en tid tilbake. Der var det en som 'trøstet' seg med Range Roveren sin. :lol:

Ekkling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkling ;)

Det var faktisk du som postet det! :D

http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3114

Haha. :)

Jeg må si, jeg kunne faktisk trenge litt trøst av BMWen nå (ikke på den måten som ovenfor), men jeg har drukket litt for mange pils, så kjøretur blir liksom ikke helt aktuelt. :shock:

Å ha dame er jammen ikke bare bra... Oh well, *skru opp Noemi - You og gå ut i vorspielet igjen* ... skål! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...