Gå til innhold

Lakkering av skjørt. Pris?


MorteNn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en bme 318 e36. Det sitter originale skjørt på den, og som sikkert mange veit, så er det svarte/grå. Bilen min er grønn og jeg vil gjerne ha de i samme farge. Hvor mye sånn ca koster det for å lakkere det i samme farge? Sånn ca pris

Burde jeg lakkere de litt annerledes enn selve lakken på bilen, tanke på steinsprut og møkk som de møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakket mine sideskjørt for et par uker siden, og jeg gjor det selv...

Kjempebra resultat, og det er nok mye penger å spare på det! Bare puss ned, spray på grunning, og lakk på toppen... tok meg to timer å gjør det + at den bør stå å tørke hvertfall over natta! Koster nesten ingenting, alt du trenger er sandpapir, grunning og spraylakk... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakket mine sideskjørt for et par uker siden, og jeg gjor det selv...

Kjempebra resultat, og det er nok mye penger å spare på det! Bare puss ned, spray på grunning, og lakk på toppen... tok meg to timer å gjør det + at den bør stå å tørke hvertfall over natta! Koster nesten ingenting, alt du trenger er sandpapir, grunning og spraylakk... :D

Har tenkt å gjøre det samme selv. Kan du legge ut noen bilder av hvordan det ble, Aguilera? Må se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket til min store fortvilelse at lakken flasset av i biter på mine originale skjørt. Flasset av en 3-4 GODT synlige biter på hver side.

(tok sprit-tusj og lakkerte for å holde det skjult så godt jeg kunne)

Til våren skal jeg lakkere opp begge skjørtene, frontleppe + hekkvinge.

gleder meg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde også selv, kjøpte først spraybokslakk men det blei ikkeno suksess fordi lakken satt litt dårlig og blei fort stygg etter noen uker med steinsprut, så da kjøpt jeg lakksprøyte på biltema (ca 200kr) og så kjøpte jeg ordentlig to-komponent billakk og fyllprimer( ca 1000kr) og resultatet blei kjempebra, har nå lakkert sidekjørt, fangere, panser og framskjermer og buret selv.... skal prøve å lakke toyota`n til uka, får se hvor vellykka det blir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...