Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg kan selge bilen min for?


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1988 E34 520i(12V) Shadowline som har gått ca 292,000km. Har nokså nettopp byttet Casterstag og bærearmer. Bytter støtdempere og fjærer til uka, tatt bort all rust og lakket over, nye tennplugger og tennledninger. Den bruker litt olje, men ikke så mye, Tåkelys, takluke, m-ratt, CD-spiller, Sentrallås, El-speil, Uten ABS :), hvite blinklys og motorvarmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stand ;) Sett like biler på autodb for 40-50k... Bilder i brukergalleriet... søk på NSS

autodb kan du glemme... mener jeg da.

Gratis annonsering, så folk slenger ut biler der med DRØMMEPRISER og "får jeg det, selger jeg"-holdning. Sjekk finn.no for reelle priser. Folk flest legger ikke ut der uten å tro at de faktisk kan få napp. Må tross alt betale for det.

40-50k for en '88 520i med 300k på telleren tror jeg ikke skjer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stand ;) Sett like biler på autodb for 40-50k... Bilder i brukergalleriet... søk på NSS

autodb kan du glemme... mener jeg da.

Gratis annonsering, så folk slenger ut biler der med DRØMMEPRISER og "får jeg det, selger jeg"-holdning. Sjekk finn.no for reelle priser. Folk flest legger ikke ut der uten å tro at de faktisk kan få napp. Må tross alt betale for det.

40-50k for en '88 520i med 300k på telleren tror jeg ikke skjer... :)

Er mye drømmepriser på finn.no også! Folk kan vel forandre på prisen etter at de har lagt ut annonsen vel? De fleste prøver seg med en litt for høy pris. Er uansett priser før pruting.

Annonserte min forrige E30 325i på Autodb.no, den var solgt noen timer senere. Litt for lav pris gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også å selge bilen min. Det er en 528ia 97mod, gått 236000:

Utstyr:

-Xenon

-ABS

-Klimatronic

-Steptronic

-Antispinn

-Skinn

-El reg speil

-El stoler m/memory

-El multifunksjonsratt m/varme

-4stk airbags

-Regnsensor

-Ryggesensor

-Cruisekontroll

-CD spiller m/skifter (6cd"s)

-Fjernbetjent sentrallås

-Servo

-El soltak

-Startsperre

-Alarm

-Runde tåkelys i frontfanger

-4stk el ruter

-Avtagbart Hengerfeste

-Full historikk m/servicehefte.

Styling:

-2001 facelift både foran og bak

-m5 frontfanger

-m5 bakfanger

-m5 speil

-m5 liten vinge

-m5 shadowline lister

-AC Schnizter taksenker (bakrute spoiler)

-Øyelokk

-19" Breyton m/nye 235 30 19 + 265 30 19 (yokohama)

-2stk 3,5" endestusser

-Senkesett

Bilder av den er her!

Jeg har aldri brukt den om vinteren. Strøken bil. Hva kan jeg få igjen for noe slikt på denne årstiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 1988 E34 520i(12V) Shadowline som har gått ca 292,000km. Har nokså nettopp byttet Casterstag og bærearmer. Bytter støtdempere og fjærer til uka, tatt bort all rust og lakket over, nye tennplugger og tennledninger. Den bruker litt olje, men ikke så mye, Tåkelys, takluke, m-ratt, CD-spiller, Sentrallås, El-speil, Uten ABS :), hvite blinklys og motorvarmer

jeg har en kompis som er ute etter e34 520, send meg nr ditt på pm så kan jeg be han ringe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den e34´n ville jeg kanskje gitt 22000 vist den var helt grei stand. e39´n ligger vel på 180000-200000 nå i disse tider vil jeg tro med det utstyret. vertfall d jeg ville gidd for en slik. ikke over 200000 for en 97mod vertfall. :)

Og hvis en tar med at den har gått 236.000. km i tillegg ville jeg sagt et område rundt 160-180k...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...