Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg kan selge bilen min for?


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

oshit. såg ikke d jeg. kjøpte en e39 96mod 528 med d meste av utstyr uten navi,tv,skinn og automat. ellers var d alt. bilde av den på galleriet mitt. den var godt 96000 når den ble kjøpt for 2 år siden og den ble d betalt 225000 for. var orginal m-tec bil og d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den e34´n ville jeg kanskje gitt 22000 vist den var helt grei stand. e39´n ligger vel på 180000-200000 nå i disse tider vil jeg tro med det utstyret. vertfall d jeg ville gidd for en slik. ikke over 200000 for en 97mod vertfall. :)

Og hvis en tar med at den har gått 236.000. km i tillegg ville jeg sagt et område rundt 160-180k...

Dæven, ikke mer?? Uff da, da blir det nok ikke noe salg i år. Blir det nok mer påkost på den. (Selv om den har gått 236000 virker det ikke slik. Ser ikke det verken innv el utv. Motoren er tett og fin). Og har sett litt på priser her og der, og mange som ligger over den prisen uten så mye utstyr. Hadde ihvertfall håpet på en plass +/- 200000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har sett litt på priser her og der, og mange som ligger over den prisen uten så mye utstyr. Hadde ihvertfall håpet på en plass +/- 200000.

Har du HØRT om noen som har fått over 200K for en E39 528 fra før face-lift? Det er mange som drømmer om høye priser, men de ligger inne på salgssidene i evigheter. Til sammenligning så jeg på en 1998 528 med det samme utsyret som din for et og et halvt år siden. Den skulle en bilforhandler har 190K for men var villig til å gå ned mot 175 ved rask handel. Den bilen var gått 140K km og kom med 6 måneder garanri. Tror nok det er best økonomi i å eie halvgamle BMW'er til man bare MÅ spise i seg det økonomiske tapet. Felger, styling og stereo spiller null og niks for 99,99% av kjøperene. For de spiller alder (vi snakker jo om nesten ti år gamle biler her) og kjørelengde. Og for BMW virker det som det er en magisk terskel med 200K km selv om jeg personlig ikke hadde brydd meg om det dersom sørvisheftet var fult og bilen strøken, tait og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har sett litt på priser her og der, og mange som ligger over den prisen uten så mye utstyr. Hadde ihvertfall håpet på en plass +/- 200000.

Har du HØRT om noen som har fått over 200K for en E39 528 fra før face-lift? Det er mange som drømmer om høye priser, men de ligger inne på salgssidene i evigheter. Til sammenligning så jeg på en 1998 528 med det samme utsyret som din for et og et halvt år siden. Den skulle en bilforhandler har 190K for men var villig til å gå ned mot 175 ved rask handel. Den bilen var gått 140K km og kom med 6 måneder garanri. Tror nok det er best økonomi i å eie halvgamle BMW'er til man bare MÅ spise i seg det økonomiske tapet. Felger, styling og stereo spiller null og niks for 99,99% av kjøperene. For de spiller alder (vi snakker jo om nesten ti år gamle biler her) og kjørelengde. Og for BMW virker det som det er en magisk terskel med 200K km selv om jeg personlig ikke hadde brydd meg om det dersom sørvisheftet var fult og bilen strøken, tait og fin.

Da blir det nok 528 ett år til ihvertfall.. Jeg som kjører kun 5-6000 om sommeren "kjører inn" den høye kmstanden. Det forøvrig full service på den ja siden den var ny og jeg er tredje norske eier på bilen. Det er en god bil, men har litt lyst på m3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen min sin 528 som er på galleriet mitt ble solkt for 255 for 2 år siden med 125000 på telleren og d var en som ringte på annonsen og han kjøpte den. var snakk om noe innbytte hos forhandlere og ingen ville gi mer enn 190000 og da sa jeg bare att d var ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...