Gå til innhold

Shadowline


venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

Mener også at jeg har sett et slikt komplett shadowline-listesett, men billig var det ikke :shock:

Er nok ganske mye arbeid å skifte også, for når jeg ser på min bil, så er f.eks kromlistene i vinduet på innsiden av glasset også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet om på 520i'en til en kompis, å det tok ca 1 time. Det vanskeligste var å få inn/ut pakningene som ligger inni listene på toppen av dørbladet, men det er bare å pøse på med 5-56 el.l

Prisen på denne moroa, tror jeg havner på +- 5000.- for lister rundt vindure+innside og støtlister på dører og fangere. Han kjøpte det hos OS bildeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men den nydeligste bilen jeg har sett var en '99 330 shadowline....sukk. Ramla over den på nettet før jeg kjøpte min. Råååålekker....svart med hudfarga skinninteriør husker den enda, selv om det var to år sia nå =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sort E39 MED blanke lister, og jeg kunne IKKE tenke meg å bygge denne om til shadowline.

Synes den er MYE finere med blanke lister, ser nesten ut som en sparemodell når den er sort i shadowline-utførelse.

Men dette er selvfølgelig MIN mening........... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...