Gå til innhold

Styling til E28


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har et komplett styling sett til E28. Det stod på en delebil jeg kjøpte. Det er original Zender styling som har stått på bilen fra den var ny. Det består av frontspoiler, sideskjørt, bakskjørt og hekkspolier. Det er i strøken stand, bortsett fra frontspoileren som har et par sprekker som jeg skal få reparert hos en spesialist.

Dere fikk lyst på det nå? Jeg selger det aldri! Jeg har jo en E28 528i selv som jeg skal ha det på. Det jeg lurer på er hva jeg kunne ha solgt det for en gang i tiden? Altså det dere ville ha gitt for settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise oss et bilde av den stylingen?

Er på utkikk etter styling selv, men får intrykk av at det bare (nesten) finnes M styling til E28 og selv den er ikkje mulig å få kjøpt ny på noen internett butikk. Alle butikker eg har vært inne på selger bare styling til E30 og oppover. Skulle dermed tro at du kunne få en bra slump med penger for stylingen siden den kanskje er ganske sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal få tatt bilder av stylingen i løpet av neste uke, så bare følg med! Oppi gjerne mailadresse som jeg kan sende dem på.

Ja, jeg har også inntrykk av at det nesten bare finnes M styling til E28. Men denne Zender stylingen er vel så fin og mer skjelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...