Gå til innhold

tørst 520


hypolisot
 Share

Anbefalte innlegg

min e34 520 24V er startet og drikke ca 2 liter på mila på bykjøring, synst ikke den har brukt så mye før (uten at eg har målt)

noen andre som har lik bil? hvilket forbruk er normalt på bykjøring?

Modellen har iht. BMW et gjennomsnitlig forbruk på ca. 0,96 liter/10 Km...dvs. at rundt 1,2 liter pr. 10 kilometer ved bykjøring bør være normalt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min e34 520 24V er startet og drikke ca 2 liter på mila på bykjøring, synst ikke den har brukt så mye før (uten at eg har målt)

noen andre som har lik bil? hvilket forbruk er normalt på bykjøring?

Modellen har iht. BMW et gjennomsnitlig forbruk på ca. 0,96 liter/10 Km...dvs. at rundt 1,2 liter pr. 10 kilometer ved bykjøring bør være normalt. :wink:

Min ligger på rundt 1,1 om jeg kjører pent, men den vil vanligvis ha mer om det er mye småkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette kan ikke være normalt, isåfall har du en noe spesiell bykjørings stil, med kun svært korte strekninger og mye start og stopp/ tomgangskjøring vil vel 2 liter på mila være oppnåelig for en 520, men med normal kjøring hørtes dette mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til og være normalt nå :P

tanka opp 14.7 liter på 11.5 mil, er vel akseptabelt,

lurte meg litt tankmåleren da den begynte og vise under 60 liter men der egentlig var 65 på tanken,

forgie gang eg tanka så nærma den seg 1.9 liter på mila, må ha kjørt litt hardt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...