Gå til innhold

GS Bildeler og rabatter ??


BMW316
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har netopp bestilt noen deler fra www.gsbildeler.no

Ettersom jeg er medlem i BMW Car Club Norge har vi opprinnelig 10% rabatt (eller noe sånt)

Men etter en telefon samtale med delelageret der nede, fikk jeg bare beskjed om at di ikke kunne gi noen rabatter. :(

Ettersom BMWCCN. ikke hadde gitt dem noen lister over klubens medlemer.

Det jeg lurte på om det er noen andre her som har opplevd det samme?? :?:

Har forsåvidt sent mail til BMWCCN og spurt det samme spørsmålet til dem 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da driter du i og handle der da... er de så vanskelige kan d bare vær... tror nok os bildeler kan gi deg dine 10% vist du legger frem ditt medlemsnr og sier att du har betalt for 2005. for d er der problemet ligger. de har ikke fått oppdaterte lister. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det, ja. Du får ingen rabatt fra GS om du handler fra nettbutikken. De sier de må ha lister å legge inn.

Men de gir rabatt på telefonbestillinger..

Hos OS er det et felt du skriver at du er BMWCCN-medlem i, så der ordner det seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, servicen til gs har jeg ikke noe utsette på :roll: .. Di er raske på levering og leverer rette deler :!:

For noen måneder siden bestilte jeg pr telefon å da var det snakk om di samme listene, å da ga jeg dem medlems nummeret og da sa di det så greit ut og fikk rabatten..

men nå påstod di at di ikke kunne gi rabatt pga di forba.... medlemslistene...

10% rabatt er jo ikke mye, men jeg har en følelse av at di prøver å holde igjen den rabatt ordningen litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal vurdere Os neste gang jeg oxo da.. ble absolutt ikke imponert av servicen og hjelpen jeg møtte da jeg ringte GS i forrige uke.

greit nok at jeg er jente, men jeg vet hva jeg skal ha så de trenger ikke å sitte der som om JEG var en marsboer idiot...

litt krass kritikk her nå men det var sånn jeg følte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...