Gå til innhold

GS Bildeler og rabatter ??


BMW316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 12 years later...
4 timer siden, Hawkon88 skrev:

Jeg handler aldri hos GS. Altfor dyrt!

Det du ikke finner på ebay eller andre merkeuavhengige nettbutikker, har de på koed til en billigere penge.

GS er like billig men kun 2 dager frakt. I motsetnig til koed som må sende fra Danmark. Sammenlignee du Oe eller Oem fra GS og Koed med rabattene du får fra e30meet ( 300kr året medlemskap)  ser du at GS er vel så billig som Koed. Om du i tillegg bruker GS sitt kredittkort ( gratis )  så er det gratis frakt uansett beløp eller størrelse. Så faktisk er GS da rimeligere. 

Greit og sjekke litt før du slenger ut påstander.  

Jada, Koed har alternativ vare til en mye rimeligere pris. Men da er kvaliteten etter min erfaring boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

GS er like billig men kun 2 dager frakt. I motsetnig til koed som må sende fra Danmark. Sammenlignee du Oe eller Oem fra GS og Koed med rabattene du får fra e30meet ( 300kr året medlemskap)  ser du at GS er vel så billig som Koed. Om du i tillegg bruker GS sitt kredittkort ( gratis )  så er det gratis frakt uansett beløp eller størrelse. Så faktisk er GS da rimeligere. 

Greit og sjekke litt før du slenger ut påstander.  

Jada, Koed har alternativ vare til en mye rimeligere pris. Men da er kvaliteten etter min erfaring boss.

Koed er gull, GS bare roter og er mye dyrere. Kjøpt fult service KIT til e46en kom på 2k, og da holder det til 2 servicer. Olje filter x2, 10l olje, veivusfilter, pollenfilter og luftfilter, samt en gratis koed Snickers.

 Koed leverer på bare et par dager hit hvert fall. Hatt kamerater som ikke har fått riktig del etter 3 forsøk av GS. Aldri hatt noen problemer med kvaliteten på deler fra koed, derfor velger jeg heller å spare de pengene. Alt er ikke bedre bare fordi det står oem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge jeg får akkurat like mye BMWccn rabatt hos min lokale BMW forhandler som hos GS ser jeg ikke poeng i og handle hos de. Prisene på GS og hos min lokale forhandler er stort sett de samme. På større ordrer som det ikke haster med så er Koed konge. Bare og sende en e-post til Geir hos Koed så kommer det iløpet av en 3-4 dager.

Og bare en et lite definisjonsspørsmål. Så lenge E30meet er et enkeltmannsforetak som Hylle driver så er man vel ikke medlem der, da kalles det vel og være kunde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...