Gå til innhold

Prosjekt #1: BMW 325i E36 91 mod.


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

Bruk penger og tid på noe viktigere enn en jævla bil. :P

Som? :lol:

Noen som ser Alfa Romeo'er eller Ferrarier som er styla?

Sjelden, men egentlig ser man ikke så mye av dem i det hele tatt. Men trenger det bety noe? Ytterst sjelden jeg ser styla kia-er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tjah.. av de få Ferrariene som går på veiene er det da en viss andel som er stylet. Vinger og ting og tang. Det er rimelig mange standard BMWer også på veiene, så andelen er ikke nødvendigvis så forskjellig. Uansett er BMW familiebiler, og andelen av de på veiene er mye høyere enn for Alfa og Ferrari. Derfor vil gjerne folk skille seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå tatt noen nye bilder av bilen med diverse styling + senking.

De tingene som er forskjellige fra de første bildene er:

- E46 M3 fanger

- Rieger bakrutespoiler

- Hvite sideblink m/chromeramme

- Chromenyrer

- M3 speil i chrome

- Lyktelister oppe

- Senket 60/30 (Bilstein)

3250182ts.th.jpg

3250050ji.th.jpg

3250097wy.th.jpg

3250115tj.th.jpg

3250124tk.th.jpg

3250149om.th.jpg

3250166sd.th.jpg

3250223ia.th.jpg

Ett aldri så lite kontrast bilde til slutt :lol:

Blei fornøyd med bilen etter senking, bilen kom seg betraktelig. Trikset litt med fronten for ca. en uke siden. Hadde lyktelister oppe+nede, samt originale nyrer, men fjernet lyktelistene nede, samt satte i chromenyrer.

Venter på at cupwingene som skal på skal bli ferdige, ettersom han som lakkerer har hatt mye å gjøre, men har stor tro på at det vil passe bra. Har også vært innpå tanken med å kjøpe M3 dørlister og lakkere de sølv, men pengene strekker foreløbig ikke til :( I tillegg er jeg på jakt etter nye felger med kant, helst 18", så hvis du har/kjenner noen som har, så send meg en pm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg meget fornøyd med den ja :D Må til med noen nye baklykter også, driver å surrer rundt på nettet på jakt etter noen.

Er enda ikke helt sikker på fronten, har vært vane til å ha lyktelister oppe og nede, så det spørs om jeg ikke setter på lyktelistene nede igjen. Har vurdert de lyktelistene som går helt rundt, men som er litt smalere. Grunnen til at jeg tok av de jeg hadde nede, var at jeg syns det blei for mye, ettersom de er like brede som de oppe. Får prøve å montere cupvingene på, hvis det ikke ser bra ut, er det bare å ta de av igjen :) Må nesten se ting ann før jeg ser hvordan jeg vil ha den til slutt. Men gud hvor lekker den har blitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons!:D

Tja, jeg mener den ikke er like alle andre E36er. En BMW er en BMW, du skal investere rimelig mange lapper (lakk, felger) før du får en som skiller seg vanvittig mye ut. Tror faktisk aldri jeg har sett en svar E36 med E46 fanger, chromenyrer og chromespeil, men så har jeg heller ikke sjekket hele biltorget i Norge heller :)

M3 speilene i chrome er faktisk lekkre når en ser bilen irl. Sto å såg på bilen før jeg begynte å ta bilder hvor den står på bildene, men det er noe helt annet å se den med egne øyne. Med M3 dørlister i sølv, samt cupvinger i sølv, vil nok chromespeilene passe bedre ettersom det blir en sammenheng. Felgene er jeg enig i at må byttes, helst i 18" med kant, som jeg er på jakt etter. De er ikke stygge de jeg har nå heller (man må som sagt se bilen irl, f.eks ved å ta turen til Rudskogen i Juli :D), men det hadde gjort seg med noen FETE felger. Men, pengene strekker ikke til enda, så jeg får begynne å spare igjen ettersom pengepungen er tømt etter senking :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så var det gang igjen da. Pengene har fortsatt ben å løpe på, og planer om hva de skal løpe etter fremover er klare!

Siden bildene ble tatt, så er det montert cupwings i sølv på frontfangeren. Dette ble faktisk lekkert på bilen, ettersom det sto i stil med speilene. Baklyktene har også blitt byttet, så nå står det ett par hvite FK Automotive baklykter montert. Var herlig å bli kvitt den forferdelige orange fargen!

Som nevnt, så er planene klare for hva som skal skje med bilen iløpet av sommer, høst og vinter. Om alt går etter planen, så skal følgende være gjort når den entrèr veiene igjen neste vår:

- E-46 M3 hekkfanger

- E-46 M3 sideskjørt

- 18" chrome felger (enda i tvil om hvilke)

- Skinninteriør (komplett, så ta gjerne kontakt om du skal selge, eller vet om noen som skal selge)

- M3 dørlister

- M3 innstegslister

- Soting/solfilm av rutene på bakdører

Har også en drøm, om man kan kalle det det, om å montere turbokit i den til neste år. Får vell antageligvis uhorvelig mange reaksjoner på det, ettersom det alltid er folk som er imot og for, men det ligger hvertfall i tenkeboksen :D

Det som SKAL skje iløpet av vinteren, er stereoanlegg. Ett skikkelig flott og gjennomført stereoanlegg. Planen var å bygge anlegg baki (som så mange andre) med diverse effekter, samt montere multimedia i selve bilen. DVDspiller med motorisert skjerm i dash, samt skjermer i nakkestøttene.

Eneste jeg ble missfornøyd med av de tingene jeg til nå har gjort med bilen, er chromenyrene. De passet rett og slett ikke til bilen, så jeg skal gå over til helt svarte nyrer. Om noen skulle være interessert i å kjøpe chromenyrene, eller bytte sine svarte mot mine, så ta kontakt :twisted:

Skal prøve å få tatt noen bilder av bilen sånn som den er nå, ettersom vingene og baklyktene ga den ett ekstra piff :D

That's it for now!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har nå gått til anskaffelse av en SonyEricsson W800i, som som kjent har 2megapixels kamera. Dette gjorde sitt til at jeg drog med meg bilen ut i helga for å knipse noen bilder av den. Here they are!

dsc000667vm.th.jpg

dsc000695cd.th.jpg

dsc000733ji.th.jpg

Det som er gjort fra de forrige bildene er:

- Soting av sideruter bak

- Cupwings i sølv montert på fanger

- Hvite FK baklykter

Begynner å bli fornøyd nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...