Gå til innhold

AutoGlym Extra Glosh Protection


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Kan man sette på denne gloshen etter man har vasket bilen? Eller er det kun etter polering? Jeg polerte bilen min for et par uker siden. Mener autoGlym GULL etikett, glosh protection, en sånn olje basert sak som man gnir bilen inn med, så tørker det, så gnikker man det av, så blir bilen skikkelig blank å deilig... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sette på denne gloshen etter man har vasket bilen? Eller er det kun etter polering? Jeg polerte bilen min for et par uker siden. Mener autoGlym GULL etikett, glosh protection, en sånn olje basert sak som man gnir bilen inn med, så tørker det, så gnikker man det av, så blir bilen skikkelig blank å deilig... :lol:

eg brukte den etter ein vask ein gang å det funker dritbra:)

skal snart ta heilebilen min på ny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sette på denne gloshen etter man har vasket bilen? Eller er det kun etter polering? Jeg polerte bilen min for et par uker siden. Mener autoGlym GULL etikett, glosh protection, en sånn olje basert sak som man gnir bilen inn med, så tørker det, så gnikker man det av, så blir bilen skikkelig blank å deilig... :lol:

Jeg vil ikke anbefale at du bruker denne uten å ha polert rett før. Hvis det er noe som helst urenheter i lakken, så forsegler du det inne med EGP.

forøvrig bør du bruke noe annet enn EGP. Den slites bort fryktelig fort.

Selv bruker jeg sonax sin liquid wax eller flytende hardwax, som holder myye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sette på denne gloshen etter man har vasket bilen? Eller er det kun etter polering? Jeg polerte bilen min for et par uker siden. Mener autoGlym GULL etikett, glosh protection, en sånn olje basert sak som man gnir bilen inn med, så tørker det, så gnikker man det av, så blir bilen skikkelig blank å deilig... :lol:

eg brukte den etter ein vask ein gang å det funker dritbra:)

skal snart ta heilebilen min på ny:)

Hvis du først vasker bilen med parafin og avfetting, funker det fint å legge EGP / voks rett på. I alle andre tilfeller bør man først polere for å få lakken ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...