Gå til innhold

Mirakelkur skinnseter


M3Cecotto
 Share

Anbefalte innlegg

Noen anbefalinger på hvilket produkt som egner seg best til bevaring av skinnseter, samt hvordan fjerne merker, striper og lignende?

hør med lokale møbelbutikk, ellers har både autoglym og turtle skinnrenns/mykner-produketer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Autoglym brukt på noen skinnseter i en starcraft. Setene så ut som nen "dass" før behandling og jeg hadde ikke noe stor tro på at det var noe håp for de. Etter behandling med Autoglym var setene som nye! :wink: Myke og blanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba på IKEA og brukt den ved noen annledninger, det funker greit Har også brukt den på min egen skinnsofa med hell, den er i bøffelskinn, men det skulle vel være det samme det? :?

Noen sofaer er jo belagt med et eller annet stoff, slik at de holder seg blanke og glatte lengre, og det virker jo logisk at bil-interiør også er det, siden de blir utsatt for en del slitasje. Muttern jobber på IKEA, og nevnte at man ikke kunne bruke det rensemiddelet de har der på slike skinn-møbler som er belagt.

Må teste på et sted hvor det ikke vises så godt hvis det mot formodning skulle skjære seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...