Gå til innhold

Prosjekt: 1996 325i kompressor facelift!


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dritt fett og se hva som skjer. Artig at du la ut noen bilder så man slapp og høre mer dritt slenging om deg også..

Gleder meg til motor rom :D Oh ja.. Du bør ta en filming der du tester 0-100 hvis du har mulighet.. Altid artig med en bil som guffer fra litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naitsirk, hvem er du?? takk!

Angeleyes, selvfølgelig, men ikke hele lykter da de blir så "juglete" men selveringene er ingen problem å bestille!

Divine, joda, motorroms bilder kommer når det nye luftfilteret og carbon rørene kommer!:) EssPower motordeksel er og bestillt ;) fuck M power :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naitsirk, hvem er du?? takk!

Angeleyes, selvfølgelig, men ikke hele lykter da de blir så "juglete" men selveringene er ingen problem å bestille!

Divine, joda, motorroms bilder kommer når det nye luftfilteret og carbon rørene kommer!:) EssPower motordeksel er og bestillt ;) fuck M power :P

He he he.. ja, er ikke sikker hva som går best av din og en e36 M3 , men uansett. Bilen du har skaffa burde døtte bra i fra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? har da dratt fra M3 E30 og E36...dog ikke E36 3.2, men 3.0 har jeg dratt, holder BMW M5 3,6 E34... :) går bra, men savner turbo :|

He he he.. En E30 m3 tar du lekent :wink: en 325 e36 holder jo følge med den i fra 100 og oppover uten noe som helst problem !

Har aldri sett en m3 3.0 eller 3.2 "live" på gata likksom, så derfor lurte jeg.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering.

I dag monterte jeg de nye Rieger Infinity Sideskjørtene, alt ok!

Front og bakfanger blir solgt i morgen da jeg venter på Rieger M3 E46 Frontfanger og Bakfanger, fett!

Ellers blir den nye og komplette 328i clutchen montert i løpet av uken og da blir bilen kjørbar igjen...(den gamle er HELT gåen).

Bilen blir mest sannsynelig lakkert opp så snart jeg får råd (1 mnd til ca..) fargen blir nok Blank sort.

Legger til noen bilder av bilen med de nye sideskjørtene, nye bilder av front og hekk kommer!:)

DSC00263.jpg

DSC00266.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...