Gå til innhold

Senkesett på E30


PsYcHo
 Share

Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål angående bytte av senkesett. Kjøpte meg felger for litt siden. 17" med 225/45 på. Disse passer desverre meget dårlig på min E 30 siden den er senket 60/40. Hvis jeg da skulle bytte til 30/30 senking,må jeg da også bytte demperene mine? (de som sitter på er demperene som fulgte med 60/40 settet) eller slipper jeg unna med bare fjærene? Eller noen andre ideer kanskje? Spytt ut,trenger gode råd(helst ikke av de dyreste hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg ett 40/40 sett, dette er det mest vanlige, og faktisk ganske behagelige settet. har hatt det på 2 E30r nå, funker veldig bra, har selv 17" med 225/45 dekk

Takker! Dette er informasjon jeg liker å høre. Trenger jeg å bytte til andre dempere da? Eller vil jeg kunne bruke de jeg har? Har ikke et bilde av bilen din da? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan vel bare valse buene litt så blir det nok helt sjef, kjør 60/40 på e30, det er pent!

Det er vel også en mulighert. Har mest lyst til å beholde senkinga, men er ikke det dyrt da å valsehjulbuer? Noen som gjør det i sarpsborg område lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker psyco, har forresten skaffet meg 60/60 senkesett jeg skal ha på, kan sikkert si fra om hvordan dette blir og...

Har du bare fjører på bilen sånn som den er nå eller er det dempere også? Hvis du får på de hjula med 60/60 bør vel jeg kanskje få tilsvarende hjul på min også. Hvis ikke er det noen riv ruskende galt med bilen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...