Gå til innhold

e30 prosjekt


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt en 320 2dørs med defekt motor,girkasse til 7000 og en 325 turbo motor med 380 hk. så da blir det forhåpentligvis gatebil til neste år :D

bilen skal ha m teck styling(det er vel den fineste?), m3 vinge, justerbart senkesett, kanskje brock b1 felger selv om det fulgte med 18, lakkes svart metalik, lakke kromlister, 325 driverk først(kanskje m3 etter hvert), bygge om til skiver bak, bedre bremser!

bilder kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mtech det eneste som ikke ser for overstyla ut?(det må jo passe bilen og se pent ut) skal ha grommere bremser når jeg får råd, så jo noen her på forumet til 8000kr. men det blir vanlige 325 først, kanskje med bedre skiver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørt med 323 brenser på turbo bilen min. med slissa skiver og racing klosser rundt om. funka helt greit d men d var jo rundt 270hk d da..

Det er det jeg bruker nå, men de funker ikke særlig bra etter noen turer opp i høy fart og så hard bremsing. Men nå har jeg betydelig mer pulver enn det du hadde også da. Ryker pent av klossene etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

blitt litt forandring i planene. solgte motoren forde det ble for komplisert, og har kanskje fått tak i en 2,7 liter med 220 hk nå, den gikk akkurat bra nok egentlig. skikkelig morsomt å kjøre, med en helt rå lyd som alle snur seg etter, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

nå blir det overhaling av 2,7 literen, siden bilen må godkjennes med 320 motoren først. noen som vet om det er samme pakninger som 325? toppakning osv... har også satt i sort cab skinn intriør og seter, det ble kult! men jeg sliter med å få lagt ut bilder her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...