Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er en liten film snutt fra 60-220 med 0,7 bar i ladetrykk.

http://www.bimmers.no/files/23082005(001).3gp

:D Det så ut til å virke bra ja..hvordan er den i forhold til M5'en?

M5´n er nok noe latere ja. tror ikke jeg hadde følt att jeg hadde over 300hk skulle jeg tatt ett race mot denne. d er som natt og dag enkli. men m5´n var jo gøy den og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. nå har jeg fått lakking av sideskjørtene, cappen heckspoiler og ny heckvinge om 2 uker. glede seg til d er montert.

Cappen et merke??? Url/bilder???

Rått prosjekt, håper på å gå i gang med noe lignende en stund uti neste år eller noe. Med eller uten turbo.

Hvordan drivverk og bremser er det på bilen? Flere og bedre bilder blir bra! :D

Og har du solgt M5'n? Du må endre i "kjøretøy" under avataren =)

Mvh. Espen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. nå har jeg fått lakking av sideskjørtene, cappen heckspoiler og ny heckvinge om 2 uker. glede seg til d er montert.

Cappen et merke??? Url/bilder???

Rått prosjekt, håper på å gå i gang med noe lignende en stund uti neste år eller noe. Med eller uten turbo.

Hvordan drivverk og bremser er det på bilen? Flere og bedre bilder blir bra! :D

Og har du solgt M5'n? Du må endre i "kjøretøy" under avataren =)

Mvh. Espen :)

cappen på bakruta. hartge heckspoiler og heck skjørt.

jepp. har kvittet meg med m5´n.. sportskasse og m5 bak aksling. bremsene er orginales enda men blir skiftet i vinter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

ja ja. her har d ikke skjedd så mye. garasjen har fått epoxybelegg og bilen har fått nye sideskjørter, heck vinge, cap og heck skjørt. gleder meg til og montere d. skal nå hente bilen og la den skli inn på det nye kozlige garasjebelleget. :)

er også på leting etter en 535 motor helst fra e34 men kan også bruke fra e28 vist noen har ring meg på 99150686.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg montert staylingen og bilen ble etter min mening kjempe fin... liker den skikkelig godt nå. skal montere sort gril og lyktene og ta mange bilder og legge ut. får bredbånd igjend 3.11.2005 så det er håp for att jeg får lakt dem ut da.. garasjen har fått ny pussede vegger og skal snart få bilen inn igjend i varmen.... gleder meg slik til og få skru litt igjend. motoren skal ut asap når den kommer inn. henger veldig lite her nå som jeg må bruke mobiln på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg montert staylingen og bilen ble etter min mening kjempe fin... liker den skikkelig godt nå. skal montere sort gril og lyktene og ta mange bilder og legge ut. får bredbånd igjend 3.11.2005 så det er håp for att jeg får lakt dem ut da.. garasjen har fått ny pussede vegger og skal snart få bilen inn igjend i varmen.... gleder meg slik til og få skru litt igjend. motoren skal ut asap når den kommer inn. henger veldig lite her nå som jeg må bruke mobiln på nettet. :)

Skryte, skryte.... HEHE

Ble sikkert bra det der. Fean steike me ikkje fått kjøpt me leilighet enda heller. Skal ha me garasje, å da bli det litt ferre å velge mellom. Ha fått bilen inn i en STOOOR verkstedhall her i Eidsvågen, så no blir det prosjekt "take off".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg montert staylingen og bilen ble etter min mening kjempe fin... liker den skikkelig godt nå. skal montere sort gril og lyktene og ta mange bilder og legge ut. får bredbånd igjend 3.11.2005 så det er håp for att jeg får lakt dem ut da.. garasjen har fått ny pussede vegger og skal snart få bilen inn igjend i varmen.... gleder meg slik til og få skru litt igjend. motoren skal ut asap når den kommer inn. henger veldig lite her nå som jeg må bruke mobiln på nettet. :)

Ì og med at du skal ut med motoren din Kjell er det vel på tide at jeg tar meg en tur innover med motorbukken din da som står i garasja mi... trenger den sikkert nå du...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...