Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg spurte ikke om førerkortet så lenge jeg skulle sitte på og hadde bestemt meg for at ingen fikk prøvekjøre den aleine.Men desverre hjalp ikke det :cry: Tror ikke det hadde hjulpet om jeg hadde fått sett førerkortet heller, for det var sikkert falskt som alt annet.....

Jeg skjønner det . Har aldri tenkt tanken en gang at vedkomende forran meg skulle pluttselig stjelt bilen rett forran mine øyner.

Litt opprørt over det hele, synes virkelig synd på deg . Jeg hadde blitt helt jævelig fortvilt selv hvis dette var meg.

Dekker forsikring dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt? Noen som har sett den?

Jeg husker 968 fra reg.nr, håper ingen har en lik E36 med de tallene på slutten, for da blir det bråk...

BD 22986

Du Kjetil, skriv opp dette nr, du kan ikke fly rundt å banke opp folk som kjører svarte BMW'er med... ehhh. var noe med 968???

Tips politiet eller ring eier hvis du ser bilen, du vil vel ikke havne i fengsel eller få represalier fra de som har tatt bilen. Tipper at de ikke er mors beste barn når de er så frekke som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt? Noen som har sett den?

Jeg husker 968 fra reg.nr, håper ingen har en lik E36 med de tallene på slutten, for da blir det bråk...

BD 22986

Du Kjetil, skriv opp dette nr, du kan ikke fly rundt å banke opp folk som kjører svarte BMW'er med... ehhh. var noe med 968???

Tips politiet eller ring eier hvis du ser bilen, du vil vel ikke havne i fengsel eller få represalier fra de som har tatt bilen. Tipper at de ikke er mors beste barn når de er så frekke som dette.

Pfff, detaljer.

Sa jeg noe om å banke? Jeg sa bare omgang jeg :wink:

986 var det, jeg tenkte 286, 386, 486 osv...

Nerd, neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...