Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Får håpe folk i oslo ser på reg nr på bilen nå assa så ikke jeg får noen overaskelser når jeg er utte og kjører :D for bilen min er gaaaaanske lik... skal ikke ha noe av folk driver og skal presse meg ut av veien :D

Jeg anbefaler alle som har sort E36 coupe å holde bilen i garasjen i helga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visstnok nevnt kaldkvele ser jeg, men det er ikke det samme.

Haha.. :D

Håper forøvrig at artikkelen i Aftenposten bidrar til å løse saken. Hundretusener øyner ser bedre enn de relativt få som har visst om det til nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hyle ut med en gang du hører noe nytt i saken din da Joar! Er meget interessert i utfallet. skikkelig trist sak.. Jeg har en 318i til salgs om du vil ha erstatnings bil;)

Er en her på forumet som tror han møtte bilen i høy hastighet mot Mysen på dagen i går,men de klarte bare å se BD av skiltet pga farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt mange runder i kvartalet hvor den ble rapportert. Jeg så noen som lignet, men ingen som hadde samme felger eller skiltnummer. fant en cuope med fine felger og BD3xxxx skilt, men den var litt bortenfor og med andre felger. det var en rød cuope og 2 svarte sedan'r. En av de hadde 16 felger, og han som meldte kan ha titta på den.

Sorry folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren til frekke tyver!!!Sånne folk skulle fått større fengsels straff en mordere!

Jeg skal få tak i en sånn chip merking til bilen som er koblet til en navigasjons skjerm, så jeg er på den sikre siden neste gang, lappen kan alltids være faket så det tar jeg ikke sjangsen på nei!

Jeg skal holde øyene åpne, er mye rundt å farter med jobben rundt om i østfold, så de var blitt sett i Mysen, der er det jo mange dop huer, så ikke usannsynlig at de kan være derfra.Er der minst 4-5ganger i mnd. så kan ta meg i en runde der og, får håpe på det beste ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...