Gå til innhold

Enda en e30 på meg;o)


Jarle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

Siden e30 prosjektet tar så lang tid så har jeg kjøpt enda en e30 som er omtrent klar til straffing :lol:

Det blei nå en skamlav 320i som er ribbet for alt og det er montert to elektrisk justerbare Recarostoler, kanskje ikke nydelige å se på men vannvittg gode å sitte i :D

Forrige eier har begynt på et prosjekt med eksosanlegget som jeg er litt usiker på om jeg skal fortsette, hehe... sjekk bilder! Vil gjerne ha tilbakemelding på dette!

Bilen kommer forøvrig ikke til å bli registrert, hvertfall ikke med det første, så derfor lurer jeg på om noen vet helt sikkert hvordan reglene er med banekjøringa på Gatebiltreffa, må bilen ha skilter eller hvordan er det? På Julitreffet på Rudskogen var det jo MANGE biler med prøveskilt!

Her kommer et par bilder av det nye gliset, hehe...

Min_og_Anja_s_sladdebil_o_001.jpg

skikkelige banka buer hvertfall :wink:

Min_og_Anja_s_sladdebil_o_002.jpg

Akkurat en tipakning høy :twisted: eksos anlegget er 2 cm fra bakken! Så man kan godt si at det var et reint helvete å få den hjem, hehe..

Min_og_Anja_s_sladdebil_o_004.jpg

Og eksosprosjektet:

Min_og_Anja_s_sladdebil_o_008.jpg

Og stolene da:

Min_og_Anja_s_sladdebil_o_005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i regelementet til gatebil at bilene skal ha skilter, men som du sier så var d jo mange på Rudskogen i hvertfall som kjørte me prøveskilter, d samme var d jo i grunnen på Våler og. Var endel biler der å som kjørte med prøveskilter..

Men forresten: er det ikke 5-serie panser på den bilen din da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis. :)

Men hva faen? Har han lagt eksosen ut under bagasjelokket?

Jada, han har fjerna reservehjulsbrønnen og lagt to feite rør ut til der skiltet skulle stått! hehe.. vet nesten ikke hva jeg skal si :lol: Med en gang så var det jo litt tøft, men trur bagasjelokket kommer til å bli ganske sota etterhvert hvis jeg skal ha det sånn! :wink: regner jo ikke med å få skilter på den, så det gjør jo ikkeno å ha det sånn, hvis det ikke står noe om det i reglementet for kjøring på Rudskogen da! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...