Gå til innhold

C_West: Lite E30 prosjekt. kom med ideer.


C_West
 Share

Anbefalte innlegg

Nei jeg går nok for en annen løsning enn sveisediff. noen andre forslag?

alt sånn av lamellsperrer og alt det der koster jo 10 ganger så mye som bilen min.

R Andersen.

Bor du i Halden eller?

Så i en annen tråd et bilde av bilen din. så ut som at du hadde tatt bildet utafor Halden Ishall? og da kom jeg til og tenke på at jeg har sett en helt lik E30 M3 nede på Shell på brødløs.

Om det er deg så har du en sinnsykt fin bil der. Åssen går det foresten med bygginga av turbo og det?

Si ifra om du har noe morsomme deler du skal selge til E30 a. hehe til en VELDIG hyggelig penge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bytte til IX bakstilling :) IKKE bare klokka, den passer ikke

Mye ligger det på i pris da?

Lurer på om jeg bare sveiser 318 diffen, og beholder 325 diffen usveisa selv. 318 diff som aks og burnediff :D

Sikker på at du skal ha sånn japsepotte? Blir grom lyd hvis du fyller potta som sitter der med bensin, tenner på så innmaten i potta brenner opp. Da blir den hul inni, og du får gromlyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.

Jepp jeg skal nok ha en sånn bakpotte ja.

Har alltid vært svak for sånne, men var tidelig i tvil på om jeg skulle ha det på bmw`n, helt til jeg så det på Warsteiner M3`n. vet den er mye fetere enn jeg noen gang kommer til og få min. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.

Jepp jeg skal nok ha en sånn bakpotte ja.

Har alltid vært svak for sånne, men var tidelig i tvil på om jeg skulle ha det på bmw`n, helt til jeg så det på Warsteiner M3`n. vet den er mye fetere enn jeg noen gang kommer til og få min. :oops:

Sleng ut bilder da når du fått den på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bytte til IX bakstilling :) IKKE bare klokka, den passer ikke

Klokka passer den!

Har en 325ix klokke selv på min e30, 3,91 utveksling og viskosespærre:)

Hvor fikk du den fra da? Hva måtte du gi for den?

Er 3,91:1 en veldig akselrasjons utveksling? :D Det jeg er ute etter. Hvordan er den utvekslinga i forhold til 318 diffen sin utveksling?

Edit: bilen din er rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til veldig manges store irretasjon, så har jeg nå kjøpt eksosrøret, men jeg må få tak i en adapter først så får nok ikke montert den før til uka.

Nå får jeg gå litt rundt videre og være sur for enda en edru lørdag:(

Bra du gjør det DU vil med bilen DIN :)

hehe, jepp hyggelig og høre noen som sier det for en gangs skyld..

Hvis ingen husker det så hadde også Warsteiner M3 Turboen også japseloff... :wink: ser ok ut så lenge det ikke er 5" jallamekk.....

Ja jeg vet, skrev ett innlegg litt over i denne tråden. Det var når jeg så at denne hadde det som jeg ble sikker på at jeg skulle ha det på min:)

(fordi det så fett ut)

Hehe ja målte den jeg har nå til 4" ut, men er ekte carbon så jeg blir litt overaska hver gang jeg løfter den opp for hvor lett den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Noen som vet en mulighet som jeg kan skaffe meg diff-sperre/brems på bmw`n da a? (som sagt ikke sveisediff)

BMW 535? har den det?

Har ikke fått gjort så mye i det siste på bilen, men har endelig fått lys i garasjen igjen nå, så jeg håper på og bli ferdig med bakluka i morra. også skal jeg til biltema til uka og få meg sånn adapter til bakpotta så da kommer den på til uka.

+ at jeg venter på svar fra en type hvor jeg la inn bud på en M-Tech I bakfanger og frontfanger. (Håper han svarer snart :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...