Gå til innhold

E36 ønskes billig *har kjøpt nå*


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

Nå (etter to uker) er jeg møkk lei av å kjøre Ford, så jeg ha tak i en E36 igjen.

Har motorer og mye greier liggende. Kjøper derfor gjerne en bil med defekt motor f.eks.

Max 30.000,- alt av interesse (er det ikke det vi sier når vi er sånn passe desperat?)

Tlf: 92200400

E-post: gaute@e36.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk på vei for å se på den nå.

Den stod til 32.000 tidligere, og da gadd jeg ikke se på den, men mye kan tyde på at selgeren ikke har hatt verdens beste respons, siden han har senket prisen en del. Bilen er avskiltet pga manglende PKK, og har visst dårlige bremser. Det er jo ikke noe problem for meg, men at den er gått såpass langt tyder nok på en del pruting. Vi får se. Er den ellers i bra stand skal du ikke se bort fra at jeg handler......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah - jeg var å kikket på den bilen i dag, og av hensyn til at nåværende eier kanskje ser hva jeg skriver her på nett, så får jeg vel moderere meg litt i uttalelsen:

/¤#&%¤#&% for en tulling!

Han har nok aldri hatt lappen, men har allikevel kjørt bil siden han var 12 eller noe slikt, fortalte han ivrig. Og så var det alt for dyrt å ha bil og lappen i Norge!

Når jeg ringte på bilen fikk jeg følgende beskrivelse:

"Den er veldig fin i lakken. Motoren går bra og har ingen ulyder. Den er langkjørt, og derfor gått litt langt. Girkassen er kjempebra! Alt virker, men den må bare på Eu-kontroll. Kompisen min sa at det kun er to bremseskiver som må byttes, så er den helt i orden. Den ble kjøpt ny i Norge"

Jeg fikk jo ikke prøvekjørt den siden den ikke hadde skilt, men her er det jeg fant ut om bilen:

- Rust i kanaler (jekkefestene)

- Hobbyfiks (Biltema spraylakk i ca samme farge på mange steder)

- Rust på bakluken (fikset med å spraye lakk over)

- Rusthull på bakplaten (den som holder lyktene bak)

- Bulker på nesten alle karosserideler (tror taket var strøkent)

- Kreativ lyskobling (jeg orker ikke forklare)

- Utslitte dekk

- Førerdøren er defekt (man kan bare åpne døren fra utsiden)

- Dørpakningene henger ikke fast (sjekket ikke venstre bak)

- Klarlakken på panseret er ødelagt (ikke la mor fjerne klister fra bilen)

- Ikke bet. årsavgift

- Ikke EU-godkjent (avskiltet)

- Motoren tikker som 7 sveitsiske veggur

- Ikke så rart for det var ikke olje på den (hadde ikke råd)

- Viftereima piper

- Lagerlyder i dynamo eller vannpumpe

- Clutchen klirrer (myyyye)

- Lekker olje fra girkasse (bare litt)

- Lekker olje fra diff (mye)

- Lekker i eksos

- Klirrer i/rundt katalysator

- Hyler når man bruker servoen

- Bruktimportert i 1997

- Og sist, men ikke minst: Den står i en annen manns navn.

Jeg må ta forbehold om flere ting, siden jeg ikke kom meg under bilen i dag. Kjørte rett fra jobb, og det passet liksom ikke å krype under der i dressen. Men det er nok like greit.

Nå er jo ikke prisen all verdens, men han var absolutt IKKE interessert i noe lavere bud. Derfor har jeg i grunnen avskrevet den......

Jeg trenger med andre ord flere tips om biler i kategorien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... den første bilen der oppe burde nesten vært hos huggern :?
Nja? Jeg kunne godt kjøpt den jeg, men da bare ikke til den prisen. Det er mange gode kilometer igjen i den, bare man kan fikse det som er galt. Det meste av ting som trengs for å fikse den har jeg, men jeg må ut med en del penger for å få den lakkert etterpå. Derfor vil jeg ikke kjøpe til den prisen. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt langt å kjøre for Gaute kanskje..
Det går da fly, så det er nok ikke noe problem. Jeg får kontakte vedkommende.

Den er solgt Gaute.. Er en kompis av meg som hadde den.. Den gikk for 29000 tror jeg det var. Faktisk ikke så aller verst bil..

Og den andre bilen var jo helt på trynet. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare sier hvordan bilen er med en gang noen ringer, istedenfor at noen kommer å ser på den og den er som denne.. Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...