Gå til innhold

anlegg i e34


Nino
 Share

Anbefalte innlegg

hei oddis:D long time no see

kanal og kanal.. hehe.. elementene har blitt vinklet i 45grader, det blir helt tett over kassa, om du skjønner. og bassrefleksrør opp i hattehylla. slik att all luft blir presset ut i kupeen..

hmm..jeg trur kanskje også du burde vinklet elementene dine mot skiposen. slik som du har det nå, så har du jo ca 30-40cm på hver side av skiposen som lyden kan "gjemme" seg i.. det vil vi jo ikke. vi vil jo dytte all lyden inn i kupeen. hmm... du kan jo ta deg en tur hit en dag? er liksom litt lettere å diskutere slike ting "in real life"..

lykke til du også.. sleng ut bilder etterhvert du også da...

heiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt OT men det får gå.. nå har jeg bestilt angel eyes, klare blinklys og diode-blinklys til bayer'n:D
Dette blir sikkert helt topp Teck, har selv bestillt angel eyes og klare blinkers fra Koed. Blir nok ikke så mye anlegg på meg, går mye i div barneting her siden jeg har to små :lol: .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte du i uka som var?

for de ringte meg i fra koed. og lurte på om jeg hadde bestilt det samme to ganger. men vi konkluderte med att det sikkert var en anna en i fra norge som hadde bestilt det samme.. sprøtt..

har sansen for den leppa di.. har sett på den flere ganger på www.realcar.se og slikt. men har alltid syns den har sett så firkanta ut.. men på bilen din ser den nice ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte forrige Søndag, så det var nok jeg ja. De har ikke ringt til meg, fikk toll papirene fra posten på Fredag, så da er de vel rett rundt hjørnet :P .

Er fornøyd med leppa, og så var jo prisen helt grei. Skal få lakka den(og M5 bakfangeren som jeg har fått tak i :D ) i bilens farge iløpet av vinteren, så da begynner det vel å bli greit :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolla kom på 170kr, da ordner posten alt. Bestillte xenon på det gruppe tilbudet til BMWCCN, så jeg er spendt på resultatet med nye lykter :P .

spent selv je. kan du ikke dele noen bilder med oss etterhvert da?

litt irriterende er det jo att dem ikke har bi-xenon-kit på koed. men.. det får gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1750 m mva, frakt og toll:D

grei pris det. men som sagt. er ikke bi-xenon.

forresten så har jeg fått med en dynamo i fra koed(350,-dk). som gir 140ampér. Så blir det ikke nok strøm til anlegget nå. så gir jeg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...