Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut som et bra prosjekt detta:D

Men lurer på, hvor mye må dere gi for en slik m3? til oppussing altså.. hadde vært veldig morsomt med et slikt prosjekt..

Var heldi,fikk den for 80000. Trur han som eide den før var lei av den. Fikk pruta masse.Da var den i slik stand at ej vil kalle den et lett oppussing objekt :D

Tar jeg feil, eller er den bilen UX registrert?

Det trur eg Espen at den er. Var vell 6`ar i den der? Ikkje godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som et bra prosjekt detta:D

Men lurer på, hvor mye må dere gi for en slik m3? til oppussing altså.. hadde vært veldig morsomt med et slikt prosjekt..

Var heldi,fikk den for 80000. Trur han som eide den før var lei av den. Fikk pruta masse.Da var den i slik stand at ej vil kalle den et lett oppussing objekt :D

Tar jeg feil, eller er den bilen UX registrert?

Det trur eg Espen at den er. Var vell 6`ar i den der? Ikkje godkjent.

Da er det isåfall min første M3.. Og den var det jo en meget morsom motor i da jeg hadde den! Den var også relativt strøken og i MEGET god stand da jeg solgte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er et int prosjekt, da jeg går i de samme tankene selv.

hvem har sveiset innsuget ditt?

hva slags sprut skal du bruke?

hvilke bremser skal du ha på bilen?

Har tenkt å bruke electromotive tech3.Innsuget er laget av pure performance i sverige, får også grenrør og turbo der i fra. Ang bremser: Har kjøpt 320mm wilwood bremser og 4 stempla wilwood kalippere framme, bake er ej ikkje sikker på enda,kanskje oppgraderte orginal skiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som et bra prosjekt detta:D

Men lurer på, hvor mye må dere gi for en slik m3? til oppussing altså.. hadde vært veldig morsomt med et slikt prosjekt..

Var heldi,fikk den for 80000. Trur han som eide den før var lei av den. Fikk pruta masse.Da var den i slik stand at ej vil kalle den et lett oppussing objekt :D

Tar jeg feil, eller er den bilen UX registrert?

Det trur eg Espen at den er. Var vell 6`ar i den der? Ikkje godkjent.

Og ja espen,det er ux skilt på den :D ,men når ej kjøpte den,så stod det s14 motor i den,men det har vert m5 motor iden :D

Da er det isåfall min første M3.. Og den var det jo en meget morsom motor i da jeg hadde den! Den var også relativt strøken og i MEGET god stand da jeg solgte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bruke electromotive tech3.Innsuget er laget av pure performance i sverige, får også grenrør og turbo der i fra. Ang bremser: Har kjøpt 320mm wilwood bremser og 4 stempla wilwood kalippere framme, bake er ej ikkje sikker på enda,kanskje oppgraderte orginal skiver :)

hm.. det er der jeg har fått priser fra også. hva har du tenkt på å lande effektmessig?

hvor har du kjøpt bremsene?

og lykke til med prosjektet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at du legger inn bilder her Andrè! :D

Jeg må også komme opp å få tatt en kikk på prosjektet ditt snarest. Har faktisk ikke vært der siden tidlig i vår såvidt jeg husker.

Det ser jo unektelig veldig lekkert ut :D

Kan ikke du legge ut noen bilder av diffen også? Det var så dårlig det bildet som du sendte som MMS...

Skal du sveise inn igjen den org. hjulbrønnen?

Jeg ville bare satt inn en flat plate faktisk... Bare å bestille en 65,3cm plate fra en blikkenslager, punktsveis den inn og legg så på et par avstivende profiler. Eller trenger du plassen til reservehjul? DU skal vel ikke pyse ut nå...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bruke electromotive tech3.Innsuget er laget av pure performance i sverige, får også grenrør og turbo der i fra. Ang bremser: Har kjøpt 320mm wilwood bremser og 4 stempla wilwood kalippere framme, bake er ej ikkje sikker på enda,kanskje oppgraderte orginal skiver :)

hm.. det er der jeg har fått priser fra også. hva har du tenkt på å lande effektmessig?

hvor har du kjøpt bremsene?

og lykke til med prosjektet!! :D

Takk for det :D . Det er litt vansklig å si ka effekt ej enda på,men turboen som er bestilt skal vere god for 600hk.

Bremsene er kjøpt hos protrim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at du legger inn bilder her Andrè! :D

Jeg må også komme opp å få tatt en kikk på prosjektet ditt snarest. Har faktisk ikke vært der siden tidlig i vår såvidt jeg husker.

Det ser jo unektelig veldig lekkert ut :D

Kan ikke du legge ut noen bilder av diffen også? Det var så dårlig det bildet som du sendte som MMS...

Skal du sveise inn igjen den org. hjulbrønnen?

Jeg ville bare satt inn en flat plate faktisk... Bare å bestille en 65,3cm plate fra en blikkenslager, punktsveis den inn og legg så på et par avstivende profiler. Eller trenger du plassen til reservehjul? DU skal vel ikke pyse ut nå...? :D

Berre å komme det :D

Trur det blir sveise inn en plate,har ikkje tenkt så masse på det.. :D

Skal sjå om ej finn bilde av diffen å legge det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Det begynner jo å se riktig så bra ut med aluforing osv.

Men, jeg har et lite innspill (hehe... som alltid).

Ettersom vi skal ha disse bukkene på framsiden av diffen/traversen så vil vel disse stagene ikke ha noen virkning i det hele tatt. Poenget med rammen på baksiden, slik som jeg tenkte det, var jo at skulle ta opp SIDEKREFTENE. Jeg kommer til å sette mine ramme utenfor punktet til foringen - på begge sider selvfølgelig. Først da vil den bli effektiv og virke til det som vi diskuterte tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Det begynner jo å se riktig så bra ut med aluforing osv.

Men, jeg har et lite innspill (hehe... som alltid).

Ettersom vi skal ha disse bukkene på framsiden av diffen/traversen så vil vel disse stagene ikke ha noen virkning i det hele tatt. Poenget med rammen på baksiden, slik som jeg tenkte det, var jo at skulle ta opp SIDEKREFTENE. Jeg kommer til å sette mine ramme utenfor punktet til foringen - på begge sider selvfølgelig. Først da vil den bli effektiv og virke til det som vi diskuterte tidligere...

Takk for innspill,litt av grunnen til at ej la inn proskjektet på bimmers :D

Sant,hadde tenkt det i starten.men så var orginal feste i veien,men kan faktisk bygge videre på dei som er der :D Har en plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...