Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel bare et illustrasjonsfoto. Andrès bil kommer ALDRI til å se så skitten ut... :wink: Dessuten er ikke hans bil lakket ennå. Det er ikke sikkert han vil fortelle hvilken farge den skal være så jeg holder munn om kulør...

Stemmer det Henrik.Det er bere et ilustrasjonsfoto :D Må vente med å avsløre fargen,men ej har bestemt farge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så utrolig heftig ut nå :D

Jeg likte den designen på buret ditt! Jeg har vridd hodet mitt om hvordan jeg skal ha den optimale løsningen i forhold til å bruke "baksetet" til lagring av R-hjul til og fra banen... Din patent kommer jeg til å benytte meg rått av :wink:

Er stagene som går bak i bagasjerommet linket direkte til forsterkningen av diffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så utrolig heftig ut nå :D

Jeg likte den designen på buret ditt! Jeg har vridd hodet mitt om hvordan jeg skal ha den optimale løsningen i forhold til å bruke "baksetet" til lagring av R-hjul til og fra banen... Din patent kommer jeg til å benytte meg rått av :wink:

Er stagene som går bak i bagasjerommet linket direkte til forsterkningen av diffen?

Berre å benytte seg av den :D

Stagene er ikke linket med diffen,har tenkt litt på det,men har ikke komt på noe smart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, detta e jo den gamle bilen min :D

Min andre M3.

Satt å lurte på hvor den ble av....

Godt å se at den blir tatt vare på nå.

Va en 3.6L M5 motor i den før ja, ganske morsom bil.

Men d var en del problemer med motoren når jeg hadde den :?

Men di felgene passer bilen sinnsykt bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har disse code-taggene innimellom hele tiden. Det er ikke nødvendig. Trenger bare lime inn bildeadressen, merke den og trykke på Img-knappen, så vises bildene riktig. :)

Ellers spennende å følge utviklingen! Moro med litt "egne" løsninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har disse code-taggene innimellom hele tiden. Det er ikke nødvendig. Trenger bare lime inn bildeadressen, merke den og trykke på Img-knappen, så vises bildene riktig. :)

Ellers spennende å følge utviklingen! Moro med litt "egne" løsninger..

Takk for den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått tak i aluminiums understell, kardangoppheng og bærearmene ? er det dyrt, hvor bestiller man dette ?

Det eneste som er aluminium er travers foringene og kardang foringa :D

Har kjøpt travers foringene med turner motorsport.Kardang foringa har en kamerat laga til meg. Kardangopphenge har ej laga sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...