Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Et spørsmål angående opphenget av diffen; er det ikke lurt å ha foringer mellom ramme og diff? Eller er traversen og aluforingene i denne så stive at der ikke blir noe bevegelse i diffen?

Aluforingene er så stive at den ikke beveger seg+at travers og kardang også er festa i ramma i forkant av traversen. Håpe du forsto ka ej meinte :D E litt vanskli å forklare uten bilder :D Men eneste grunnen til at det er foringer på en bil,er for å gjere det meir komfortabelt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah..så alt sitter med andre ord "steikje fast" :D

Nyrebelte og hørselsvern kan bli nødvendig! Håper for din del det er skikkelig gevinst på "handling" med å gjøre det på denne måten :) Vi kommer ikke til å bruke rene alu foringer, men forsterkede delrin og poly foringer. Greit å ha litt komfort igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah..så alt sitter med andre ord "steikje fast" :D

Nyrebelte og hørselsvern kan bli nødvendig! Håper for din del det er skikkelig gevinst på "handling" med å gjøre det på denne måten :) Vi kommer ikke til å bruke rene alu foringer, men forsterkede delrin og poly foringer. Greit å ha litt komfort igjen..

Jepp,steikje fast :D

Bilen kommer til å kun bli brukt på bane+ en fineværs dag no å da.Så det blir kjøreegenskaper foran komfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

neonmuffler her på forumet driver på å forske på å lage selv så har han plugg liggendes og har snakket på om å lage å selge glasfiber panser. vet ikke åssen passform og finnish er men med litt jobb selv på finish'n så kan resultatet bli meget bra. men åssen er det egentlig med varmen fra turbo og glasfiber? lest om noen mindre pene branner der glasfiber scoop og panser har tatt fyr på grunn av varme fra turbo. men for alt jeg veit så kan det jo ha vært monga bygt når det har tatt fyr.

men uansett nydelig bygg du har. likte insuget ditt noe sinnsykt. har vudert å lage meg en eget insug selv til min 325turbo. så insuget ditt er til stor inspirasjon når jeg en gang skal begynne selv.

men uansett lykke til videre gleder meg til å se bilen din ferdig ja, av det vi har sett på bilder hittils så ser det meget bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle responser :D .Men er det noen her som vet om en plass det er mulig å få kjøpt karbon/glassfiber panser.?

Det er faktisk en ung herremann med en prosjekttråd her på sidene som har støpt i glassfiber til seg selv, og snakker om å ta imot bestillinger på flere..

Se nedover her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10188&start=75

Edit: Slått på målstreken!#@£

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle responser :D .Men er det noen her som vet om en plass det er mulig å få kjøpt karbon/glassfiber panser.?

Bildene så bra ut ja :) Gleder meg til å se fortsettelsen av dette! Og håper på å se bilen i aksjon :)

Angående panser;

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10188&start=75

Neonmuffler har begynt å støpe glassfiber panser...

www.visracing.com selger karbonpanser til E30 M3, vet det finnes to typer her i verden, det ene har ssperformance, visst nok spesialbestilt fra visracing, det med flere luftinntak så finnes det et uten luftinntak, altså helt org, det har også visracing;

84BME302DOE-010C.jpg

http://www.visracing.com/catalog/produc ... ucts_id=51

Angående forhandlere er jeg usikker, men vet i hvert fall at det er en kar i honda klubben som selger visracing produkter i Norge... Som du sikkert kan bestille av...

EDIT; Slått jeg og gitt :P Men jeg hadde mer å by på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neonmuffler her på forumet driver på å forske på å lage selv så har han plugg liggendes og har snakket på om å lage å selge glasfiber panser. vet ikke åssen passform og finnish er men med litt jobb selv på finish'n så kan resultatet bli meget bra. men åssen er det egentlig med varmen fra turbo og glasfiber? lest om noen mindre pene branner der glasfiber scoop og panser har tatt fyr på grunn av varme fra turbo. men for alt jeg veit så kan det jo ha vært monga bygt når det har tatt fyr.

men uansett nydelig bygg du har. likte insuget ditt noe sinnsykt. har vudert å lage meg en eget insug selv til min 325turbo. så insuget ditt er til stor inspirasjon når jeg en gang skal begynne selv.

men uansett lykke til videre gleder meg til å se bilen din ferdig ja, av det vi har sett på bilder hittils så ser det meget bra ut.

Har tenkt på det med varme,.men trur ej skal klare å løse det med hull i panseret akkuarat der turboen er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...