Gå til innhold

ØK Rial Felg 18"


conzoz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Etter at jeg ble utsatt for ren sabotasje slik at felgen min ser slik ut:

felg3.jpg.

Derfor ønsker jeg nå å kjøpe én felg av denne typen. Den heter RIAL VIPER D og nummeret er J8 x 18H2.

Felgen skal være på min 520i e34

Håper noen vet om en plass å få kjøpt den. Har hørt rundt selv, men folk sier at den ikke blir laget nå. :(

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde var at jeg kjørte hjem fra sverige. Jeg lå i omtrent 85 km/h midt på dagen. På en lang strekning kom to audier i stor fart bak meg. Jeg tenkte jo at dette ikke var unormalt. Den første audien kjørte forbi og forsvant.

Den andre kjørte også forbi, men da den var litt framfor meg bremset den ned og vedkommende som satt på passasjersiden kastet ut et svært vedtre mot meg. Fikk jo sjokk og klarte da bare nesten å komme unna detta svære veatreet. Dermed bar det ut mot grøfta, men klarte da gudsjelov å holde bilen på veien. Så da hadde plutselig felgen min fått et annet utseende.

Klarte ikke å få med meg skiltnummeret.

Men men.... Noe hærk er det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe der Gunnar. Har tenkt den tanken altfor mange ganger. Den er sprekt langsmed banen til felgen på "baksiden" av felgen. Og dermed blir det vanskelig å få den rettet i og med at den er delt i to :(

Her ser dere et bilde tatt akkurat nå:

felg4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta å høre litt der ja. Skaden har nok forplantet seg litt innover i felgen, men sprekken er jo utenfor eikene. Så er vel kanskje mulig å sveise !?

Disse skulle jo bli mine vinterhjul, men fungerer dårlig med tre hjul på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...