Gå til innhold

Prosjekt løftebukk!!


Bakken44
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå fått tak i en "litt" sliten løftebukk! Den skal plukkes ned, renses for all dritt og gammelt fett, sette inn nye bolter, lager og lakkeres! Så mitt E-30 cab prosjekt får nok vente til løftebukken er i fin form og klar til bruk! :(

Men når løftebukken er klar til bruk så har jeg og bimmern hheelee vinteren på oss sammen i garasjen med løftebukken! :D

DSCN0797.jpgDSCN0795.jpgDSCN0798.jpgDSCN0808.jpgDSCN0809.jpgDSCN0802.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro prosjekt! Er det en Stenhøj? Ser ut som det er en del rust? Men kjekt å ha en løftebukk! :) Skal du kjøpe eller vet du hvor du får tak i slitedeler til den?

Det er et italiensk merke, Sollevatore tipo 1980mod! Det er en del overflaterust på den ja men den skal pusses og lakkeres så den blir omtrent som ny! Vet ikke helt hvor jeg får tak i deler til den hvis det var det du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et italiensk merke, Sollevatore tipo 1980mod! Det er en del overflaterust på den ja men den skal pusses og lakkeres så den blir omtrent som ny! Vet ikke helt hvor jeg får tak i deler til den hvis det var det du mente?

Ja, var det jeg mente. Men spiller ingen rolle da det ikke var samme merke. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...