Gå til innhold

Mitt e-34 prosjekt


sp0ky
 Share

Anbefalte innlegg

Så du starta med å sote lyktene for å få den eu-godkjent??! :?

Om du prioriterer sånne finurlige ideèr under veis så vil du ha brukt opp alle pengene lenge før den er klar for veien.....

Skal du ha skikkelig bil så bruk pengene til "styling/utseende" etter at resten er ferdig, det er mitt råd, så blir du ikkje så fort fri for money, er i allefall ett tips fra meg, men det er jo din bil :wink:

Du hakke noen planer å fortelle oss om? evt hva som må til for å få den eu-godkjent?

Fin bil om du får fjærna all rustnen tatt en GROV lakkrens og polert den, så vil den skinne som en ny bil vettu :wink::P

(men det er jo selvfølgelig best om den får noen lag lakk på da, men jeg vet som sagt ikke hva budsjettet samt planene dine er enda så jeg skal ikke uttale meg så mye enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du starta med å sote lyktene for å få den eu-godkjent??! :?

Om du prioriterer sånne finurlige ideèr under veis så vil du ha brukt opp alle pengene lenge før den er klar for veien.....

Skal du ha skikkelig bil så bruk pengene til "styling/utseende" etter at resten er ferdig, det er mitt råd, så blir du ikkje så fort fri for money, er i allefall ett tips fra meg, men det er jo din bil :wink:

Du hakke noen planer å fortelle oss om? evt hva som må til for å få den eu-godkjent?

Fin bil om du får fjærna all rustnen tatt en GROV lakkrens og polert den, så vil den skinne som en ny bil vettu :wink::P

(men det er jo selvfølgelig best om den får noen lag lakk på da, men jeg vet som sagt ikke hva budsjettet samt planene dine er enda så jeg skal ikke uttale meg så mye enda..

Hei hei... takk for svar

Begynte med å sote pga fikk tak i alle lyktene for 100kr. og de sitter i bare 6 bolter eller noe!

Det jeg må gjøre for å få den eu-godkjent er.

Bytte skiver.

Klosser

alle dempere

bremse rør

og ett lager. (fikk 3er feil,hehe)

og skal snart få lakt inn bilder av hva som har skjedd til nå!

Holder på å bytte lager( noe utrolig MØKK )

Har bytta bremse rør. gikk faktiskt lett!!!

alle skiver.

Og klossene (kjøpte GREEN STUFF. MÅ ha det, bare må ha det!)

Bilder kommer i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble prosjektet litt klarere når du sa litt om hva som trengs å gjøre, så det skal du bare fortsette med :P

Vel når du fikk lyktene for bare 100kr så er det jo svinbillig spør du meg, så da er det vel greit å gjøre det, bare tenkte hvis du hadde gitt full pris for de, da kunne man ventet..

Og ja, er bra om du får lagt ut noen bilder, det er det vi liker for som du sikkert har hørt før så forteller de mere enn 1000 ord! :P

Fin bil foresten hvis jeg ikke har sagt det fra før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner jeg på bremsene

(bildet er over)

Rustne å forferdelige...

Så kommer Hafnor med pakke til meg.

Bilderfrakamera229.jpg

så er det å pakke opp å se om jeg har fått rett klosser & skiver

Bilderfrakamera225.jpg

Bilderfrakamera226.jpg

se forskjell på gamle skivene

Bilderfrakamera228.jpg

så bare prøve montere den ene skiven. bare for å se hvordan det så ut..:P

Bilderfrakamera230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut litt info om bilen...

Hvor langt den har rulla, komplett servicehefte, kjørecomputer, anlegg, interiør, motorstand osv...

Har du lyst til å sei kor mykje du ga for bilen?

Har sjølv ein kvit Bmw E34.. Trur bilen din blir kul eg!

For å være heilt erlig så HATER jeg bmw i hvit.

derfor skal omlakke den..

ikke noe service hefte

importert i 96.

Eid og kjørt av en snart 45år gammel dame.

tikket endel da jeg fikk den. men bytta olje og fant ut at det kunne ha vert problemet, bare 2l olje på den.

men den sviver som ei klokke nå da.

Har blått intrør, men vil bytte til skinn(noen som har?)

av annlegg ahr jeg orginale "flapp flapp" høytalere. og mp3 spiller fra netthandelen.

den er kjørt 245 000km.

Ga 9000 for bilen med 8 NYE dekk på alu felg.

Godt nok svart? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...