Gå til innhold

E30 323im (Hartge) Prosjekt


Aroid
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

endelig har jeg fått bilder av bimmern min siden den vart nylakkert for litt over 3 uker siden.

Men bildene er litt uklare. Tatt med mobil tlf.

spa00301jw.th.jpg

spa00291gd.th.jpg

spa00285ff.th.jpg

spa00274cy.th.jpg

spa00269zl.th.jpg

spa00256xs.th.jpg

Vist noen vell at jeg skal legg ut bilder av under opp pussingen så bare sei i fra.

Så no var det å over hall toppen på bilen. Så langt kom jeg meg på Fredagen.

slangtharekommet16it.th.jpg

slangtharekommet20yw.th.jpg

Det kommer mange flere bilder.

Når jeg blir ferdig med toppen så må jeg fiks støt fangeren med ny lakk igjen. en gammel man som satt foten sin på støt fangeren med fult med grus under skoene. Han prøvd å sku bort bilen min når den sto foran en port. :x

Når det har vårti gjort da blir det sett inn sport skinn intriøret mitt inn i bilen

spa00323pa.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver HartGe i ( ).

Motoren skal oppbrinelig fra en bmw som har vårt fått trimmet motoren oss HartGe i Tyskland.

Noe sier meg at han lurer mest på hvorfor du skriver det på den måten, og jeg må ærlig talt si jeg lurer like mye selv.. :P

Hartge er et etternavn (Herbert Hartge), og skrives ikke HartGe mer enn hva Olsen skrives oLsEn. :D Har aldri sett firmanavnet skrives på den måten du skriver det. Logoen ser slik ut:

headlogo.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser så er det orginal m-tech farger som er stripene på bilen.

Vart vell mye striper men det er jo etter smak og behag det.

Den skiller seg no ut i mellom bil flokken.

jeg har bilder av bilen før og etter lakkeringen.

Dem kommer snart ut dem og.

Jeg kommer til å selge heile intriøret i bilen dem kommer no ut etter vært.

Men først skal jeg få fikset toppen på den. en vepp arm som har kakket litt hardt på en ventil. Når jeg prøvde å justere ventilene så skal det var 0,25mm når motoren er kald. Jeg fikk den ikke mindre en 0.65mm så da var det bare å hiv ut toppen, og skift ventil og vepp armer.

Styling som er på den no er:

M-tech 2 bakfanger

M3 vinge med justerbare fleps

Tak for lenger

Baklys *Rød/sort*

Valset ut skjermer alle 4

DE lykter fronten

Blinklyssett 88- Krystall

senkesett 45/45

Lyktespoiler

Så kommer M3 evo 2 front leppe på etter vært når våren kommer igjen.

Kordan sideskjørt syns dere at jeg skal velge? GTS eller M3 look osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver HartGe i ( ).

Motoren skal oppbrinelig fra en bmw som har vårt fått trimmet motoren oss HartGe i Tyskland.

Noe sier meg at han lurer mest på hvorfor du skriver det på den måten, og jeg må ærlig talt si jeg lurer like mye selv.. :P

Hartge er et etternavn (Herbert Hartge), og skrives ikke HartGe mer enn hva Olsen skrives oLsEn. :D Har aldri sett firmanavnet skrives på den måten du skriver det. Logoen ser slik ut:

headlogo.gif

Det står no sånn på tidligere speedometre mitt. Vist det står sånn er det feik da? den gikk no til 260km/t speedometre så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D

Fin bil, det skal du ha, men når du først lakkerte den sku du hatt på ett drøss lag klarlakk på vettu, så hadde den bare blitt enda finere! (den så ikke så ekstremt blank ut i forhold til vanlig standar lakkering for å si det sånn) Men dette kan jo selvfølgelig skyldes mobilbilder at den så sånn ut, men for å være ærlig så er det ikke noe viktig egentlig! bare nevnte det som forslag :wink:

Yter den mange gamp da? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv klart er det klar lak på bilen.. Dårlig mobil tlf bilder.

Etter den arke jeg fikk i fra hartge var det altså 205hk

Jeg skrev det vel litt "uforståelig" gitt.. :oops:

Mente jo IKKE at du ikke hadde klarlakk på, mente jo bare at du skulle ha med vilje overdrevet og hatt en del EKSTRA klarlakk på vettu! :)

Tviler ikke på at årsaken til dårlig glans på bildene skyldes mobilen, og kanskje regnfråpene også..

med 205hk skal du nok dra godt unna tror jeg nok! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...