Gå til innhold

Trinn for trinn montering av Angel Eyes på E46 (med bilder)


ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vil hjelpe en stakkar som har et sett uten ledninger? :)

Gjelder forøvrig meg også... :oops:

Har du fått ordning på saken?

Mitt er kjøpt fra GS og det fulgte ikke med noe releè eller ekstra ledninger. Kun ringer og de boksene og noen ledningsstubber utifra boksene :roll:

Eg har komplett ledningssett til AE kjøpt hjå JlevisW.com

(boosterane ryk i eit merrajag....vert masse ledningar og ringar til overs når det må kjøpast komplette sett... nokon som har erfaring med det same og løyst det på anna måte??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser at mange sliter med hvordan de skal koble sine AE, og feilkoder av forskjellige slag. Her er min løsning: Jeg kjøpte et sett fra GS og monterte det for en uke siden. Har ikke hatt noen problemer eller feilkoder av noe slag. Jeg kuttet ledningene til parklysene og loddet ledningene fra trafoene rett på der, med krympestrømpe utenpå. Enkelt og greit. For de som ikke ønsker å kutte bort kontakten til parklysene går det sikkert ann å få tak i kabelsko som passer i kontakten. (man må plukke av pæreholderen). (320d -00, halogen uten linser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (2001/2002 318 Coupe) og en 320i 98mod monterte akkurat AE, og gjorde som under er sitert. Enkleste måten å gjøre det på. Hvorfor skal man inn å grave under det dekselet med ledningsnettet? Det er jo bare tåpelig. Får ingen feilmeldinger.

Jeg kuttet ledningene til parklysene og loddet ledningene fra trafoene rett på der, med krympestrømpe utenpå. Enkelt og greit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Med denne guiden er de koblet på kursen til parkeringslyset, så de er på så lenge det er lys på på bilen.

Skal du kunne slå de av uavhengig må du legge opp seperat kurs med egen bryter inne i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

har kjøpt mitt sett på biltema:S lignet 100% på det i DIY-guiden, det jeg gjore var enkelt og greit å bare stappe ledningene ned i kabel-skoen til parklysa og teipet, fungerer nå som park og er godkjennt på eu-godkjenningen..

vet att det er lill sånn McGayver men funket knirkefritt ingen feilkode what so ever=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...