Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Christian L

Bosted: Vøyenenga, Bærum, Akershus

Alder: 18år i april.

Kjører: 90mod Bmw 325i m-tech II

går for tiden på skole, siste året elektro ved Rud v.g.s. På fritiden driver jeg for det meste med Bil og Båt. Bruker stort sett alt av penger på bilen. Er også egentlig ganske opptatt av god lyd i bil, men det får komme senere :bmw:

Ett lite bilde av bilen, med vinterfelga:

DSC00900.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Cornelius

Ute i de fine 20årene

Tromsø

Garasje på Landet

Kjører 94Mod E30 Touring Individual

Pusser opp 88mod E30 327

Går for tiden på omskolering, står bak en bardisk og tapper øl i helgene :wink:

Selverklært skiboms som ikke klarer og sitte på "skolebenken" når det snør ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Øyvind Setvik

Bosted: Os i Hordaland

Alder: 21

Kjører: 325i e30

Jobber for tiden som gulvlegger! Fritiden veldig mye tid på dama siden hun flytter til usa i august(for 1 år). Ellers går det i bil og venner... Til høsten blir bilen bytta ut med en kawasaki zx-6r

DSCF1731.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javellda, enda en gang ;)

Mitt navn er Magnhild Sivertsen. Jeg er 22 år (blir 23 i år) og kommer fra Bryne/Stavanger. Har hatt kjæreste i 2 år, og skal snart flytte sammen med han.

Er for tiden arbeidsledig, men jobber som f*** med saken. Lurer litt på å begynne å studere igjen til høsten, men har ikke helt bestemt meg enda.

Mine interesser er jo selvfølgelig BMW ;) Ellers er jeg kanskje litt for glad i festing og sånt :P Beste jeg vet om er å reise til syden, så det blir nok en tur til sommeren.

Også veldig glad i klær/mote/shopping - som kvinnfolk flest.

Bilder av meg og bilen min ligger i mitt galeri :

http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Michael Peter

Født: 1983

Bosted: Strömstad, Sverige

Jobb: Skiftleder @Uniol

Kjører for tiden E92 M3 og E53 X5. Kommer nok aldri til å ha noe annet enn BMW.

Driver også med endel montering/bygging av bilstereo for BugBoys i Fredrikstad.

Har også ett lite knøtt som er født 08.12.2010 :)

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg heter Kristian Lien og fyller 19 i slutten av denne måneden. Bostedet mitt er Raufoss, Vestre Toten, Oppland og her har jeg tenkt til å bo i et og et halvt år til før jeg begir meg ut på studier som konstruksjonsingeniør i trondheims traktene.. Bor da sammen med muttern, fattern og mine to søsken på et lite gårdsbruk som har blitt ganske så fint etterhvert :)

For tiden deltar jeg ved en linje kalt Tekniske og Almenne fag på Raufoss. Dette er et 4-årig løp og jeg har gått 3. Ut fra dette får jeg da fagbrev som industrimekaniker.

På fritiden går det mer og mer tid til bil, og særlig bimmers.no har satt sine spor i mine rutiner. Når det gjelder skruing på bil så har jeg begynt å tilegne meg en del kunnskap etter en rekke prøv-feil situasjoner, og begynner nå å få en rimelig god innsikt i bilens verden. At jeg har mekaniker bakgrunn hjelper jo også på når problemer oppstår :) Ellers går det mye tid til trening med vekter og dama (Hun heter Kristin og vi har vært sammen i overkant av to år).

Kjøretøy er da en E36 318i (gammelt bilde) som jeg er blitt ganske fornøyd med selv om jeg kanskje har brukt ALT for mye penger på. Får stadig klager fra dama om at jeg bruker alt for mye penger til bilen, men som sagt, alt er jo relativt :) Planene for bilen akkurat nå er å holde den vedlike!

Andre kjøretøy som gården byr på er en Polaris 90 ccm ATV som er grei å leke seg med og en traktor, type: Case som er fin å ha i krisetilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, får presentere meg selv jeg også da.

*Bukker høflig*

Lasse her, 31 år fra Skien, men bor nå i Porsgrunn.

Flyttet inn i ny leilighet i August, sammen men samboeren min gjennom snart 3 år.

Har ingen barn.

Jobber innen elektro, men sitter foran skjermen hele dagen, og da er dette en av stedene jeg titter innom.

:wink:

Har hatt noen biler etterhvert, de siste har alle vært BMW, da jeg fikk se lyset for endel år tilbake.

Lyset viste seg å være en E30 325i.

:bmw:

Har brukt både penger og tid på dette, men ikke vært aktiv innenfor klubb, hverken lokalt eller i større sammenheng.

Kanskje jeg skulle gjort noe med dette?

:whistle:

Har jeg ellers noe å si... nei, drømmer om en 6 serie, men dette ligger langt frem i tid (den koster jo noe sinnsykt)

Noe mer realistisk (kanskje?) er X5, siden jeg er sugen på båt er vel dette en bil som kan dra den opp?

:rompe:

Har drevet med tennis, vekt trening (seriøst) Men bruker mer tid på kvinnen enn i gymmen.

Har en forkjærlighet for dingser. Mobil, PSP, Ipod +++

Spør om det er noe du lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn er Frode Hegerland og jeg er for tiden 33 år gammel.

Jeg har de siste 4 årene bodd i Karmøy Kommune (fastlandssiden vel og merke :wink: ), men kommer opprinnelig fra en liten bygd i Ølen. Her i Karmøy har jeg kjøpt meg hus som jeg fikser litt på i ny og ne (garasjen skal tas skikkelig innvendig til våren) og regner vel egentlig med å bli boende her en stund. For tiden bor jeg sammen med en lat katt men i løpet av sommeren flytter dama, Marie, inn og vi blir samboere på heltid, ikke bare helger og ferier slik som nå. I Juni blir det faktisk bryllup også så ting skjer. :D

Jeg har fagbrev som landbruksmaskinmekaniker og industrimekaniker, er godkjent kontrollør på div. kraner og løfteutstyr men jobber nå som maskinarbeider ved Hydro Production Partner hvor jeg betjener de to maskinene det er bilde av nederst på siden jeg linket til. Vi lager mye flott og dyrt utstyr som senkes ned på bunnen av nordsjøen og aldri mer ser dagens lys.. :?

Bilen jeg kjører for øyeblikket er en lettere modifisert 318ti Compact som jeg prøver å få meg en tur på bane med iallefall et par-tre ganger i året. Jeg har også en gammel Boble som foreløpig bare står i garasjen og samler støv. Kanskje den blir gjort klar til bryllupet slik at vi kan bruke den da. :)

Må jo også få med at jeg bruker mye av fritiden min til å surfe diverse bilforum, og da helst denne fabelaktige siden som du leser på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bukke og Nikke pent* :lol:

Heter Rolf Marius,er 24 men blir 25 om 1mnd ca og er fra Kristiansund.

Har samboer og venter barn i juni. bor i en 130kvm leilighet så å si midt i sentrum med STOR tomt 8)

Er i jobbskifte og starter som logistikkansvarlig for et av landets største grossistfirma så fort jeg blir ferdig med det jævla klasse C sertifikatet.

Ellers går det mye tid til trening,bil og litt festing i ny og ne. Trener 4-5 dager i uka på s.a.t.s og trives med det. BMW er vel det som står øverst på lista men er ikke den som Aldri kan ha andre merker..bytter mye for og si det sånn :lol:

for tiden kjører jeg på en Mercedes fra slutten av 90-tallet..men det blir ikke så veldig mye lengre. Må handle noe snart 8)

Er opprinnelig utdanna kokk og har jobbet både på Staatholdergaarden i oslo(for de som vet om den) + Paris etc etc.

siden jeg ikke har bil nå slenger jeg ut ett par bilder av noen få av de bilene jeg har hatt.

Midtnorsk_gatebil.JPG

A3_n_min_1.jpg

Stereovogna

AAAA0050.JPG

Japseleketøyet! 8)

celica_003.jpg

må vel legge inn et bilde av meg selv i samma farta fra syden i fylla :P:lol:

fin_i_formen_med_sangria.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Are Grande

Bosted: Vangsnes, Sogn og Fjordane

Alder: 20

Bil: E34 520ia 1989 mod

Eg har gått tre år på almenn på Sygna videregåande skule i Balestrand sammen med Hylland (så det er sånn me kjenner kvarandre). Men eg fant fort ut at eg ikkje passa til å gå på høgskule, så eg søkte meg like greit inn på GK mekanisk i Songdal. Men der kom eg desverre ikkje inn, så eg måtte nok til Høyanger (eller Hølagner som det heite på fagspråket).

Etter eg er ferdig her skal eg byrja på VK1 Motorsportmekaniker (vist eg kjem inn) eller på VK1 Kjøyretøy.

På fritida mi jobber eg på Coop Mega i Høyanger og trener når eg har tid (nesten aldri heldigvis).

Bilen eg kjøyre er som sagt ein BMW E34 som eg kjøpte i sommar etter at eg hadde fått prøvd Hylland sin, og dermed falt eg heilt for denne biltypen.

Bilen i seg sjølv er ganske strøken (vist du ser på motor, drivverk og understell), men det er nokre sjønnheitsfeil i karoseriet som eg skal fikse til sommaren...

Ellers så er det vel ikkje så mykje meir å seie om meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiter Bjørn Tore Helle, kjem fra ei lita bygd som heiter Stryn, ligg i Sogn og Fjordane.

Jobba som lærling mekaniker tunge kjøretøy på scania her heime, verkstedet ligg ca 100 meter fra huset eg bur i :) godt med kort vei på jobb.

Interessane mine er stort sett å skru, drikke og ha d kjekt ilag med vennar.

Kjøre for tida en e-34 520i, som eg nesten er blitt gla i, sjølv om det ikkje har vært anna en problem med den. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Jessica Johnsen

Bosted: Oslo

Kjøretøy: bmw 325i

Jeg bor hjemme sammen med min foreldre, og går skole. Jeg hadde ett hvileår i fjor hvor jeg jobbet på kledsbutikk (var skolelei:p ). Går i år VK1 frisør.. Har tenkt å satse på dette yrket, for det er noe jeg trives med.

Selv har jeg ikke kjørt opp enda, men det blir i Juni når jeg blir 18;) Har en bmw 325i som jeg øvelseskjører med nå.

Hvis det er noe annet du lurer på, så er det bare å ta kontakt, hyggelig å bli kjent med nye folk:) jessica_bmwLover@hotmail.com ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ove Petter Hiller

Kommer i fra norges minste by som er Kolvereid og ligger i Nord trøndelag men bor på hybel på Stjørdal som student. Er straks 20 år og går Vk1 Transport og planene er å bli yrkessjåfør.Har tidligere gått maskinistlinja men det var ikke så interessant som jeg trodde. Har også jobbet et år hos Tine Meierier på lager og produktsjon Har kjæreste som jeg har vært sammen med i straks 3 år.

Kjører for tiden en 92 520i 24v men har et sterk ønske til å bytte til noe annen som også inneholder bokstavene b,m og w:)

Ellers en kar som liker å ta seg en dram i helgene, kjøre go-cart, være ut sammen med kompiser og har stor interesse for lastebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg med jeg også.

Navn: Arild Remseth Jr

Alder: 28

Bosted: Godeset/Forus (stavanger)

Kjøretøy: 93 bmw 320 coupe & 1997 Opel Vectra Stv

Jeg jobber som NDT Inspektør og reiser mye rundt omkring i hele verden.

Bor sammen med Sambo + min lille datter og våre 2 katter i et hus vi kjøpte for å pusse opp i mars i fjor. Har vært mye hard jobbing med dette og kan snart anse meg som ferdig!

Ellers så driver jeg mye med biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...