Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tech9: Med tanke på navnet ditt, liker du Tech N9ne?

Anyways, jeg heter Thomas, er 16 år og kommer fra Oslos beste østkant. Går på etterstad VGS på mekk, på vei til å bli mekaniker. Kjører aktivt trial, og har en Gas Gas txt 200 (249ccm). Driver også mye med freeriding, løping og trening generelt.

Jeg har lyst på E30, men syns også E36 er vakre biler. Noen i oslo som vil låne fra seg passasjersete en tur eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave:

Navn: Henrik Andreassen

Bosted: Alta

Bil: 1991 E34 - 520i 24v

Yrke: IT-lærling

Alder: 19 (31.03.87)

Sivilstatusen er singel

Født å oppvokst i Alta (Finnmark) og jobber som IT-lærling (fagarbeider, nettverksdrift ++) ved IT-avd til alta kommune.

Edit: Skrive om gammel info ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toni Rimala her, fra lille øya Vardø i Finnmark! Er 30 år i morgen, og gruer meg til det. :shock: farvell kjære 20 åra!! :shock: Er uansett så heldig å få dele livet mitt med de 2 beste jentene i verden, Nina på 27 år, og lille stoltheten vår, Andrine på 6 mnd.

Driver et lite transportfirma sammens med min far, og dagene går stort sett bak rattet! Har vært VW (huffda) patriot i alt for mange år, men nå brenner jeg for BMW også!

Har for tiden E30 under oppgradering, en 85 mod. 320i, nå med 327 turbo intercooler. Har kjørt et år med dette, og i år sikter jeg mot litt mer hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det en gang til eg og da....

Robert Kaupang Sæle.

Bor på Sotra, utenfor Bergen. På det glade "landet" uten å være mer en 45 min fra Bergen Sentrum.

Er født på Olsoksaften 1982.

Utdannet automatiker. Tøk læretiden min i Årdal, så har bodd der i to år. Har nå jobbet 2.5 år ved Parma Plast som Maskinoperatør. Skal begynne hos Karsten Moholt som Servicetekniker på pumpeavdelingen 1. Mars.

Jobber og sporadisk på en Kro/Pub når eg blir forespurt / gidder / er fattig og.

Kjøretøy til dagen er for øyeblikket en 1997 Skoda PickUp.

Pleier å være en 88 E30 324Tda, men denne gikk toppen på i fjor. Men nå e rden startet og nye ting er kommet på og det som måtte være i uorden er fikset. Er bare justeringer, småting og TID som skiller den fra riksveiene igjen nå.

Har og en 88 E30 M3. Deilig å si det i grunnen... Hehe... Denne er satt vekk for vinteren og er strengt tatt littegranne som skulle vært gjort med kosmetisk og eksosanleggmessig pga forrige eiere, men her og skorter det forferdelig på tid. Og penger. Så denne har kvittet seg med skiltene, så får vi ta det når det passer seg.

Er så bortskjemt at eg har ett verksted eg leier sammen med to kompiser. Er ikkje allverdens, men det er bukk og vi har plenty verktøy. Betaler heller ikkje mer enn 1500,- totalt i mnd så det får holde det. Her er eg varierende med timer i mnd. Akkurat nå er det dårlig.

Fritiden går med på dugnader hos alle som har kjøpt/bygger seg hus, på nettet, i verkstedet, jobb ofte, kaffebesøk, mye internett i perioder, osv osv. HAr alltid noe å henge fingrene i og sitter sjelden stille. Det må være en søndag etter en litt fuktig lørdag. Hehe

Ellers er det ikkje mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kim Fredrik Giertsen

Bor i: Oppegård

Yrke: Jurist

Kjøretøy: BMW 318Ci

Jeg er helt fersk BMW-eier, og har blitt med her for å lese og lære. Hvis jeg etterhvert kunne bidra litt også, så ville det vært fint. Men enn så lenge er jeg en skikkelig grønnskolling når det gjelder BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Erlend Pedersen

Alder: 21

Bosted: Jessheim (Ja, der Tanja Hansen og Diaz kommer fra)

Jeg kommer egentlig fra Bergen, og satser på å flytte tilbake om ikke så alt for lenge.

Sivilstatus: Samboer, og trives med det

Yrke: Jobber på Esso for øyeblikket, måtte bare ta en midlertidig jobb etter at jeg ble ferdig i armyen(hvor jeg var brannmann)

Hjemme i Bergen har jeg en jobb som stenhugger som venter på meg.

Senere satser jeg på å komme inn på politiskolen.

(Vet at ikke alle her inne liker politiet, men jeg har ikke tenkt å bli en pirkete, sur jævel som skal bøtlegge alt som kjører på 4 hjul og har mer enn 100hk :P )

Etter 325'en jeg hadde sist fant jeg ut at det kanskje ikke var så dumt å kjøpe noe med litt mindre motor....for helsen sin skyld.

Derfor ble det en 318i cab med kameleon lakk, med litt extra stach på.

Har hatt bilen i snart ett år, og er godt fornøyd med den.

Gleder meg ekstremt til sommeren og go'felgene kommer på. :D

805279-bilde3-r001-014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Navn: Helge Skaaluren

Født: 1985

Bosted: Rosendal (Hordaland)Ca midt mellom Haugesund og Bergen

Sivilstand: Sammen med verdens skjønneste jente i snart ett år (skal snart flytte sammen)

Yrke: Elektrolærling gr.L på snart siste halvår.

Kjører: E36 320 Coupe 92mod (se bilde)

Ellers: Liker fart og spenning, masse alkohol(ikke samtidig), lyd både i bil og i stua, tekniske dubbeditter og masse mer..

Skal forøvrig snart selge bilen min for å kunne få råd til å flytte til Bergen til høsten, så visst det er noen interesserte her så bare send PM :D

bmw320coupe6xu.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Simon H H

Født: 1977

Bosted: Fredrikstad

Yrke: Systemkonsulent i EDB Business Partner. (www.edb.com) Står også bak utviklingen av Pulsdietten som er et dataprogram der du kan sette opp din egen diett, ut fra hva slags mat du liker. (Sjekk www.pulsdietten.no om du trenger å gå ned noen kilo for å bedre vektfordelingen i bilen under banekjøring! :) )

Kjører: E46 320i 2000 modell.

Ellers: Interessert i mye som har med bil å gjøre, men også foto, film, datamaskiner, design (alt fra biler til møbler, hus og "dingser").

Er nok litt technofreak (og da ikke musikken techno...). Musikk er forresten også en viktig ting for meg.

Jeg sa når jeg var 17-18 år at den første bilen min skulle være en BMW, og 10 år etter (...) ble det faktisk det. I mellomtiden har det vært en del snylting på foreldres, og samboers biler + at jeg har bodd noen år i Oslo der det ikke var nødvendig med bil.

Et par bilder av bilen:

forfra_med_lys.jpg

forfra.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Navn: Morten Kofoed

Født: 1986

Bosted: Lørenskog (mellom lillestrøm og oslo)

Sivilstand: Singel

Yrke: Lærling som elektriker. Har et år igjen

Kjører: E36 318i sedan

Ellers: Skru bil, ha det morro og dra ut i helgene er vel en sikker vinner..

Min første bil var en Peugeot 306. Men etter en kjedekollisjon så blei valget en Bmw E36 318i som jeg er veldig fornøyd med.. Driver å fikser den opp med litt styling osv med den usle lønna jeg har som lærling, men ser ut til at det går bra med planene før våren kommer.

Prosjekttråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13967

IMG_0030%20(648%20x%20486).jpg

IMG_0038.jpg

Picture%20006%20(800%20x%20600).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Trond

Årsmodell: 75'

Bosted: Ringerike

Yrke: It-Konsulent

Sivilstatus: Gift

Bilhistorikk:

Nissan Bluebird

Nissan Primera SRi

BMW E36 318 tds Touring

BMW E39 525 tds

Renault Meganè (Kona sin bil - som hun drømmer om å bytte ut med en 3-serie)

Mine/våre to siste biler har vært BMW (om en ser bort fra fruen sin Renault), og forhåpentligvis blir mine neste også det. Ett stykk E36 318 tds touring som (desverre) begikk selvmord. Desverre i parentes fordi en meget serviceminded forhandler ga oss det vi ga for bilen tilbake (til tross for utløpt garanti og en tids bruk), samt at vi fikk en meget hyggelig pris på nåværende bil, en 525 tds som jeg er meget fornøyd med. Særlig med tanke på at jeg kjører opp mot 50.000 km i året i jobben.

Min vakre fru' og nåværende bil på "toppen" av alpene i sommer

p10101031qv.jpg

BMW'en, meg (på førersiden) og halvparten av et vennepar vi plukket opp i Napoli. Her er vi fremme på reisens bestemmelsested, helt ute på "tåspissen" av Italia...

p10101459bi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kristoffer Tobiassen

Alder: 23 år

Bosted: Narvik ( opprinnelig fra svolvær i lofoten men går skole i narvik )

Yrke: Ingeniør Elkraft student ved Høgskolen i Narvik

Sivilstatus: Samboer med felles barn

Tidligere biler:

86 Ford Sierra

85 VW jetta

86 Mazda 626

86 Peugeot 309 GT

Kjører nå en nesten orginal 95 mod E36 318i men håper å bytte den med en E39

eller kanskje noe nyere når utdanningen er ferdig.

Har hatt mye rare biler tidligere og har bestandig vært skeptisk til bmw men har oppdaget en ny verden med deilig kjørekomfort og rett og slett fantastiske biler :D så det blir nok bmw de neste gangene også

8)

Bilde av gliset som man sier

IMG_0207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hilsepå* :P

Heiter Bjørn, er 18 år og kjem frå ein liten plass innerst i Sognefjorden. Jobbar som lærling på Statkraft og trivest bra med det. På fritida tilbringar eg tida i bilen, på fest, ved pc'en, i skitrekket, på trening, med venner osv osv :)

Bilen er ein E36 -97 modell 320i. Har vore litt småplukk, men alt i alt ein herleg bil :D

Bilder av gobilen:

789543bilde5bilde0132wo.jpg

789543bilde2bilde0103tj.jpg

PS! Bilen er blitt heva nokon cm framme no...fann ut at det var på tide den gongen eg skrapte nedi på riksvegen :?

Viss de har fleire spørsmål er det berre å fyre laus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...