Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg heter Arild og bor i Lunde i Telemark.

Jobber i Skien.

Jeg er 49 og er bestefar! :wink:

Kjører en `97 BMW 523iA som jeg har hatt i 2 år.

Dette er min første BMW, etter mange år med mest VW og Audi, og de siste årene Mercedes-Benz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Jeg er født i 1976 og har akkurat blitt 30 år :?

Bor på Melhus som er ca.2 mil sør for Trondheim. Er oppvokst på gård og har odelsrett på denne. Jobber til daglig på et verksted ved Siemens/Dimplex - Trondheim. Driver også et lite datafirma sammen med en kamerat.

Biler har jeg hatt mange av, men det var først for 5-6 år siden jeg skaffet meg min første BMW. Solgte denne etter en stund til fordel for DENNE. Den er nå solgt og jeg har kjøpt meg en E46, som jeg har endel planer for.

Har vel bestandig vært litt bilgal og har hatt mange "rare" prosjekter opp igjennom tiden. Det morsomte prosjektet må vel være DETTE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeel..jaja..

Navn: Henrik

Bosted: Stavanger

Født: jan. 86.

Yrke: Brønnservice operatør/completion operator.

fire hjul å et ratt: Galant GTI v6-24v(midlertidig)

Stavanger er fin plass å bo..hvis du liker dårlig vær..å aguilera..du bor på jæren..så alle vett ikke er en del av stavanger :lol:

Går mye tid til jobb..å da blir det mye sufring på nett..ellers er ikke en øl eller to, eller tre i helga å forakte. Hobby? nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn er Roy Conny Skailand. JEg ble lagt på tegnebordet tidlig i 1974. Kom ut av produksjon i 1975... (Huff 31år...). Jeg er gift på snart tiende år med Gro og vi har en sønn på 7år. Jeg er forøvrig trolig en av de heldigste hva kona angår. Jeg får gjøre hva jeg vil hva bil angår... Sky is the limit :-). Vi har to katter og snart en Staffordshire Bull Terrier...

Jeg har eid masse biler... En del av disse BMW. Har nå en 328i coupe 96mod... og en Chevy 400SS samt en Ford Mondeo stv (Ja jeg vet...). Jeg er ufør og driver en nettside som heter Grombil.com samt en som heter Modifisert.net... Holder for tiden på med chevyen som jeg har en del planer med. Venter på 30" hjul, phantom grill osv...

Jeg er og blir bilgal! Elsker motivlakkering og sover dårlig... Det er vel meg i et nøtteskall vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein Gjernes født i 82, bor i Kristiansund

Har fagbrev som elektro montør og automatiker.

Var utsatt for en bilulykke 18 feb 2004, kom fra det hele med livet i behold, men sliter med ryggplager, nedsatt hørsel og øresus.

Havnet på attføringstiltak 18 mai 2005, fikk betalt for ekstra utdannelse og jobber nå i et ingeniør firma som heter Techno Consult Møre.

Jobber som teknisk tegner elektrofag.

Kjøpte meg hus med sokkelleilighet i september 2005,

Solgte E39`en min og kjøpte meg E46 Coupe Mars 2006.

3226-02.jpg

3226-727.jpg

3226-5411.JPG

2524-5112.JPG

Får nesten slenge inn bilde av meg å kjerringa i samma slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tor Arne Svensson

Alder: snart 21

Yrke: Student på NTNU (Dragvoll)

Bosted: Trondheim,egentlig fra Orkanger.

Interesser er det vanlige, sånn som data,hjemmekino,god mat,BMW og dama :D Ellers er jeg ekstremt lei av skole, mest på grunn av at jeg går Engelsk årsstudium som det er liten interesse av fra min side. Har planer om å bli optiker slik som resten av familien,men siden de syntes det var gunstig å fucke med inntakskrava det året jeg skulle søke så må jeg vente litt. Ellers er jeg veldig fornøyd med bilen, men klager litt over lite gamp. Det burde jeg ikke gjøre siden jeg skal være glad jeg i det hele tatt har bil å bruke. Har veldig lyst til å ha muligheten til å jobbe med bilen selv så derfor er dette et helt genialt forum.

bare pm hvis det er noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heiter Frode Løset og er 32år, bur i Askvoll som ligg i sogn & fjordane heilt i vest, og jobbar som matros på bilferge. Har bil som intresse og då spesiellt BMW. Likar best bmw frå 80 tallet, spes e28. Kjører i dag en 92 mod 525tds. Jobbar med å sette i stand en 520i frå 1985

Mine tidligare bmwàr er :

82 mod 518

86 mod 518i

83 mod 525e 2,7

87 mod 525i

84 mod 528i

87 mod 520i

82 mod 525i

91 mod 524 tda

83 mod 732i

86 mod 728

+ ca 20 bilar av div. slag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeel..jaja..

Navn: Henrik

Bosted: Stavanger

Født: jan. 86.

Yrke: Brønnservice operatør/completion operator.

fire hjul å et ratt: Galant GTI v6-24v(midlertidig)

Stavanger er fin plass å bo..hvis du liker dårlig vær..å aguilera..du bor på jæren..så alle vett ikke er en del av stavanger :lol:

Går mye tid til jobb..å da blir det mye sufring på nett..ellers er ikke en øl eller to, eller tre i helga å forakte. Hobby? nei..

Til hennes forsvar så tror jeg hun befinner seg mer i Stavanger enn på Bryne (tror jeg).

Meg:

Navn: Eivind

Født: 82(Bergen)

Bor: Stavanger/Forus(siden 84)

Flyttet til egen leilighet i januar. Jobber på en av norges største web butikker innen data/mobil/hifi mm. Spiller fotball ca 3 ganger i uken.. eh.. jah.. Det var det.. sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn:sindre sjøøsten nilsen

alder:22år

bor:tranby i lier og i lierbyen(nettopp fått leiligheten jeg kjøpte henta nøklene igår :D )

jobb.driver med bilpleie

jobber som en idoit pendler mellom lier minnesund hver dag :oops: det er jo et lite stykke norge og kjøre ja.da sitter jeg i min 318tds touring og koser meg som bare faen,elsker og polere og gikke på biler også driver jeg aktivt med paintball.og bruker penger på bilen minskulle egentlig aldri ha bmw men etter et par turer i forskjellig typer ble jeg frelst.og det angrer jeg ikke på beste bilen jeg har hatt.utdannelse er det vel ikke så mye av har vel bare gått grunnkurs mek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive her og...

Heter Jarle Skau Stubberud og bor på Jaren, Hadeland. Ca 5 mil nord for Oslo. Der har jeg kjøpt meg en halvpart av en 2-mannsbolig og fått satt opp garasje og litt så trives der :wink: 5 min til jobben også 8) Jobber på Møbelringen som selger, sjåfør. (gjør alt mulig egentlig)

Jeg er en 82-modell... Begynner å dra på årene nå ja...

Vært ganske aktiv på vw-audi klubb treff (x-bilene mine er i avartaren) men nå tenkte jeg å prøve noe nytt, og er ikke akkurat misfornøyd med det valget... falt helt for 1-serien da jeg først så den, og bestemte meg at den skulle jeg ha.

Det går stort sett i bil, pc (mye musikk) og jobb om dagen... Skal ikke forrakte litt øl i helga... :D

Noe spesielt mer kommer jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tommy Renè hauge kongsmark

Bosted: Bergen/Fana

Yrke: IT Lærling på Haraldsplass diakonale sykehus/ Solberg dekke danmarksplass.

Driver med masse artig, mye jobb, og masse bil, helg=FEST

Jeg er en godt brukt 86 modell gåt litt mer enn langt, tør ikke anslå.

Noe slitte deller må skiftes, 100% rustfri, liker seg best på tør grunn og på gode sommerdager går det best.

Bruker lite olje i uken, men ferdag og lørdag blir det fort noen liter.

Topp pakning er 100% noen slitte traversforinger, men ellers ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Andreas Sunde

Alder: 29

Yrke: Innkjøper på Vest Busscar Stryn AS(Eneste bussfabrikken i Norge)

Bosted: Olden(I Stryn kommune)

Bil: 1992 Mod BMW 318i E36 som er på vei til å bli en 320i

BMW'en har jeg på sjette året nå og kommer vel ikke til å selge den med det første.

Har også en 1972 Opel Rekord Coupe som prosjekt bil.

Skal hente meg en 1990 mod 323F 1,8 16v som jeg har tenkt å ha som bruksbil mens BMW'en blir ombygd.

Har et hobbyverksted som jeg bruker en del tid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: Jan-Erik heiland

bor: bamble (oss mamma og pappa)

yrke: er læling i prosessopratør

alder:18år

bil:E 36 325ia cupe

ellers går det mye i festing og være med dama og venner;) oxo holde bilen i stand..

få satt på litt mere stach i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Stig Ronny Bratberg

Alder: 28

Yrke: 1.styrmann på standby båt i Nordsjøen

Bosted: Namdalseid

Ellers har jeg for tiden har jeg 3 stoltheter...Samboeren min Siv Kristin, datteren vår Ariel (2,5 mnd) og en 88 mod 320 touring.

Skal så fort div etater åpner etter påske hente en 97 528 touring..

Solgte nettop gamle`"babyen", en 97 mod 318 cab. Det var litt trist. Meget pen og strøken bil.

Jeg er ikke spesielt datakyndig, men gleder meg til å mestre alle fungsjonene på dette forumet. Ny bruker... :oops:

Har div omgående planer for 320`n når 5èrn står på gården..

Den skal plukkes helt ned og håper jeg får til motorbytte til 3,5 ell :twisted: er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri ;)

Elisabeth , det er meg.

1986 modell som holder hus på Hørte. (For de som ikke er så lokalkjente, så kanskje Bø , Telemark ringer en bjelle)

Har gått vgs naturbruk/naturforvaltning.

Tar ex.phil på HiT nå, hvor veien går videre vet i alle fall ikke jeg.

Gode tips mottas med takk.

Jeg har hestekrefter både på 4 bein og 4 hjul, tiden går nok mest med til de på 4 bein. (Dessverre..?)

Armurog Ron, som kan brukes til det meste. Jeg innbiller meg at jeg er litt seriøs og er støtt ute og konkurrerer.

Hestekreftene på 4 hjul er en 98 3-serie. (Ikke se på de stygge vinterfelgene)

Humper og går som bare det! Go'bilen sin det!

Det er mye jeg gjerne skulle gjort med bilen, men de 4-beinte gjør et solid innhogg i lommeboka.

Jeg veit at bilen har 4 hjul og et ratt, og noe sææærlig lenger enn det strekker kanskje ikke kunnskapen seg, men man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...