Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Heter Robert Gaustad, 26år og i fra Bergen. Jobber i Sjøforsvaret på båt og trives med det =)

Driver med motocross og alt med motor på fritiden (den lille fritiden jeg har igjen).

Har alltid likt BMW, men alike vel så har jeg hatt en helt haug med andre biler. Men vender alltid tilbake til BMW. Var nok siste gangen jeg kom til og bytte merke nå som jeg gikk tilbake til BMW =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette må da være en grei tråd å ta førsteinnlegget i?

Thor her, midt i 30-åra, jobber som maskinromsoperatør.

Jeg har hatt mange forskjellige biler, men hentet min første BMW i går (fredag den 13. ouch!). Jeg er av oppfatningen at en god bil er en god bil uavhengig av merke, men BMW-en er foreløpig i en klasse for seg sammenlignet med det jeg har kjørt tidligere. Når jeg ikke kjører bil, er det stort sett fotografering det går i. Ja, jeg har planer om å få tatt noen bilder av min egen bil, men den må vaskes først. Legger ved et bilde fra bmwarchive som matcher min bil 100%.

68nf5f55ezfwco6lgz1s.png

Jeg har ingen store planer for bilen, annet enn nye piggfire vinterdekk snart, og nye sommerdekk til neste sesong (tar gjerne mot dekktips).

Den første BMW-en jeg husker som gjorde inntrykk, var en sort 518i som faren min kjøpte ny i 1986. En skikkelig staselig bil på den tiden, som familien hadde mange ferieturer med.

Som den pertentlige bileieren jeg er, så går mye av tiden nå med til research rundt E90 og lære seg mest mulig om bilen. Ellers regner jeg med det vil gå med et par tanker diesel i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

jeg heter da Torry Korneliussen og har vert gla i BMW noen år nå.

Har hatt en gammel e30 324td som desverre gikk av med døden.

Og en e36 318i cab, som var UDØDELIG. gud så slem jeg var med den!!!

Og nå har jeg en 2003 530d som jeg har hatt i 5uker og er MEGET fornøyd med den!!

Jobber som Anleggsmaskinfører og anleggsmaskinreperatør.

Har en gammel trofast passat diesel som jeg bruker til og fra jobb til daglig...

Ellers har jeg noen små reprasjoner som skal til på min e60, men det kan jeg legge i en egen tråd :)

slenger med et par bilder med det samme :)

IMG_3692.jpg

IMG_3693.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Heter Balla, er 18 år bor i oslo og har likt BMW så lenge som jeg kan huske, kjører til daglig firmabil som er en 07 caddy, men sikter på å kjøpe en BMW så fort som mulig. Drømmebil er vel 850CSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter balla ja faktisk , er det kødd eller ? Det må vell nesten være det.

Utenlands opprinnelse, egentlig Bala i hjemlandet, pga dårlig språkkunskaper til foreldre ble det en ekstra L :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ronny Hansen er navnet, er nett kommet i tenårene (30) og er lykkelig eier av en BMW. Nærmere bestemt 2009 modell 520d med mSport. Dette er min 2. BMW selv om den første jeg hadde var for 10 år siden. Det var en E30 325i :) God bil!

 

Har familie og har kjørt Vectra stasjonsvong i 6 år pga behov for mye plass. Var lei nå og måtte kjøpe noe vetig.

 

post-76359-0-07556000-1380121086_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haallo:)

Navn: Simen Svensbråten

Alder: 20 år

Bosted: Hadeland, Oppland

Jobb: Biloppretter i Hønefoss

Biler: BMW e34 1992

BMW e30 "M3" 1983

Toyota Corolla KE36 1977

Hobby: tja.. BIL??, Trening og svartarbe

E30'en: http://bimmers.no/topic/755090-simens-e30-driftingprosjekt-karrosseribytte/

E34'en: http://bimmers.no/topic/763370-e34-touring-bruksbil-prosjekt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla folks! :D

Har vært medlem på dette forumet i en god stund nå, men har aldri introdusert meg.

 

Navn: Avrinder (for dere som lurer: ja jeg er Inder :D - ligger i navnet ;) )

Alder: 20

Bosted: født og oppvokst i Oslo

Yrke: Promoter og merchandiser for øyeblikket, driver med eiendomsmegler studiet på BI Oslo ;)

Nåværende kjøretøy:

Strøken entusiast eid e46 2000, 320Ci (2,0 150hk)

post-68842-0-94276800-1380626565_thumb.j

^Veldig gammelt bilde. Bilen ser annerledes ut nå med mer senk og Mfanger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Robin heter jeg fra Ørje, Østfold. 24år. Driver som industrimekaniker.

 

Hatt haugevis av opel og annet volvo + div skrot oppgjennom ungdomsåra, og alltid vært amcar frelst.

 

MEN har heldigvis fått meg en e30 som jeg har hatt lyst på i mange år :) Pene biler.

 

Har akkuratt nå som hobbybil 1961 chevrolet bel air, og denna nyinskaffa bmw'n da. Forholdsvis liten bil i forhold til det jeg er vant til ;)

 

Det er litt uvant å holde på med liten europeisk bil i forhold til amcar, både miljø og selve bil, så dere får unnskylde meg om jeg er litt grønn på noen områder. :P

 

325'n

DSC_6754_zps4370fb1b.jpg

 

Chevan, veldig bra festvogn :) (satser på at det ikke blir helt bannlyst her, siden det er "presenter deg selv")

DSC_0014_zpsd4622dfc.jpg

 

Gidder ikke legge ved bilde av peguot partnern........

 

- Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...