Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Tor-Arne Torbergsen

Alder: 21

Bosted: Tovik, 4 mil uttfør Harstad i Sør-Troms..

er utdannet Service elektronikker men jobber for tiden innenfor kommunikasjon. Har alltid hatt stor interesse for biler, og har jobbet på ett par bilverksteder opp igjennom årene.. Kjører nå for tiden en 1988 Mercedes 190D 2,5 men venter på at jeg og en kompis skal bli færdi me en 1993 Bmw 320 24v coupe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Leif Bjarne Rivenes

Alder: 20

Bosted: Rørvik (en av de kjedeligste plassene på jord)

Nettopp nyfrelst Bmw eier. Kjørte rundt i gammel japse så prøvde jeg en 520i og nå eier jeg altså den :D Ellers er jeg så uheldig at jeg har rotet meg ut på en plass som heter rørvik og jobber for tiden som kundekonsulent for Telenor mobil, men har nettopp fått meg ny jobb i Trondeim (og takk gud for det) Har store planer for bilen men foreløpig er den helt orginal. Ellers er det vel ikke så mye og si. Hobbyene består av cruising, bil og data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Lars Emil Gravdal

Alder: 15år

Bosted: Henme kommune i sør-trøndelag

Yrke: går 10. år på ungdomskole

Kjører en 04 Yamaha DT50R men skal kjøpe meg bil i løpet av denne eller neste måned.

DT'n er uplombert med ny dyse slik at den har ca 110 på speedometeret!!

Har tre søstre men bare ei av dem er bil-gal.. Det var altså slik jeg fikk interesse i BMW. Har hatt bildilla så lenge jeg kan huske!

Er oppvokst på gård så det har vært mye skruing opp gjennom årene.

Kan en del om biler men det er ikke noe i veien for å lære mer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: FoFo Alder: 19 Bosted: Rogaland,Stavanger........ kjører for tiden en lagunegrønn bmw som ble produsert engang på nitti tallet. Er helt fantastisk å kjøre, kom over denne bilen like etter et overlagt drap mot den forrige jeg kjørte ( Honda), fikk den til en fin pris og har brukt en del tid og penger på å fikse opp i det som trengtes. neste prosjekt blir vel å lakkere fronten og side kjørta. Etter det kan jeg med god samvittighet selge den videre og begi meg ut på ett nytt prosjekt............. neste gang skal det satses høyere.. 318i motor holder ikke for jenter som drømmer om turbo :wink: Jeg meg selv er en sprudlende og ganske energisk jente som har en stor forkjærlighet for biler..... og det som produseres i Bayern er det som gir meg en god start på dagen.. Bayern motor werke,thats my future :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ove Petter

Alder: 20 år

Yrke: Starter på Tine Midt-Norge Tunga i Tr.heim som melkbilsjåfør!

Som sagt,20 år, starter i jobb til høsten snart jeg blir ferdig med oppkjøring. Kjører en 92 mod 520 som foresstn er til salgs!!! og hallveis en 86 mod Mercedes 230E. Har samboer og skal flytte inn i sommer i ny leilighet. Ellers glad i en fest i ny å ne ,ut med kompiser å ta en pils og har planer om nybil så fremt økonomien strekker til. Gjerne 530da:)

Førstegangsbil: Volvo 240!

Førstegangsmotorisert framkomstmiddel: Sykt trimma Tempo Panter!! 55kmt i 1 gir,tenk dere resten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Roy Endre Åmås

Alder: 28 år

Bor: Volda, Møre og Romsdal

Jobber: Overstyrmann i Volstad, jobber world wide ( akkurat no i den persiske gulf)

Bil: 2000 mod BMW 5.30dA + + + +

Har hus i Volda, mitt andre hus no som jeg kjøpte i fjor.

Ellers så er det bare gå inn på heimesiden min som jeg holder på å lage mej

bare å trykke på WWW under!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Karl

Modell: 1970

Bor: Sandnes, Rogaland

Jobb: CAD Tegner/design, offshore relatert

Bil: 96 mod E36 320i coupe automat

Pr juni 2006, kjører nå min første bmw, og endelig skjønner jeg hva folk har snakket om i alle år når det gjelder kjøreglede. Har bare kjørt vrak tidligere -- kunne vært æresmedling i Own-A-Wreck :D Men nå, endelig, en bil.

Er ingen BMW fanatiker, ikke ennå ;) Får se om det er like gøy etter første inspeksjon2 som er noen få tusen unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Oddbjørn

Modell: 1969

Bor: Tromsø

Jobb: IT-Konsulent, UiT Tromsø

Bil: 2003 mod E46 316Ti compact

Kjøpte den brukt i april 2006. Måtte ha en sikker bil for meg og poden. BMW 3-serien fikk da 5 stjerner på NCAP testen som er det høyeste.

Bilen er ikke noen rakett, men kjøregleden er på topp.

Drømmen må være å få en M3 motor i den. Har sett andre som har det og det må bare være nirvana og få det til.

7000 kilometer er tilbakelagt, så det blir nok å øke kjørelengden på forsikringen snart.

Bilen sporer litt pga. feile dekk. har 225/45/17 framme så det kan kanskje være litt for breie dekk også.

Synes bimmers.no er et lott forum der man får ideer og tanker om andre biler og prosjekter. Stå på admin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :wave:

Alf-Mickaèl Sæther heter jeg

-72mod fra Frei, som snart blir slått sammen med Kristiansund :-k

Jobber idag som Service Ingenør hos Aker Kværner Subsea. Jobber med roterende utstyr, og siden vi er OEM betyr dette at hele verden er vårt marked. Dette betyr mye reising, og tiden hjemme blir benyttet med de hjemme :wink: Har ikke vært på samlinger.

Fritidsysler utenfor husets 4 vegger er Terreng/Downhill sykling, jakt/fiske, fotball mm.

Har tidligere drevet en del med montering av Alarmer og Bilstereo på kveldstid, men dette sa stopp da jeg bare endte opp med å ta servicer/rep på bilene til kompiser.

Har idag en -93 E34 525tdsa, "billigbil" for å kunne realisere ett hus ifjor.

Skal nå bytte til nyere(ny?) BMW, men klarer ikke helt å bestemme meg. Gikk på ferie nå, og det kommer til å rase masse tid på dette tenker jeg. Drømmen er en E61 diesel med M-sport utgave +++, men ser at disse fortsatt ligger noe høyt i pris. Så det blir nok en E39 Touring med diesel M-sport +++.

Forøvrig så går det nå masse tid på huset, hvor garasjen snart er ferdig isolert og innredet, snekkerboden er snart klar og en 45kvadratmeter stor hjemmkino snart er opp og går i kjellerstuen :D

Bilen min

25.jpg

Hytta m/hjul (solgte den akkurat nå)

Campingbil002.jpg

Hytta uten hjul 8)

BollfjellhyttaMai2004005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

navn: Jan-Erik Heiland

alder:18 (snart 19)

bor: herre som er i bamble

bil:325ia 92

jobber som læling på hydro.. vært det i 1 år nå... 1 år igjen.. går mye med venner og sånt.. starte å trene..merka magen begynte å komme etter jg fikk bilen:)hehe.. er mye med cathrine (dama) og slapper av og nyter live mens man kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Hanne

Alder: 19 år

Bor: Trondheim

Bil: 320 coupe, 95 mod (som jeg og typen deler)

Hadde aldri noen interesse for bil før jeg møtte min kjære, som er helt BMW gal... Det har selvfølgelig smittet litt over så nå kan jeg ikke tenke meg noe annet bilmerke!

Synes det er morsomt å være med å ordne på bilen, så lenge det ikke tar altfor lang tid! he he

Det er interessant å snuse og snoke her på forumet, man finner svar på det meste :lol:

Er for tiden uten jobb, men når pengene begynner å strømme inn er planen å kjøpe en til. Da slipper vi å diskutere hvem som skal ha bilen :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ny her på forumet, har endelig kommet til fornuft og kjøpt meg BMW (igjen) etter å ha prøvd diverse andre biler på min reise i bilverdenen. Jeg heter Kai-Peter Schellhase, er 28 år og bor i Tønsberg, til daglig jobber jeg i et firma som driver med salg av reservedeler til biler. Interresser er hovedsakelig bil og spilling i band. Bilen min er en E34, 520i-24V, 1993-modell, calypsorød av farge. Har hvite blinklys rund baut og 17-toms hjul, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder så fort jeg har montert senkesett (60/35mm med dempere av merke Ventura) som kommer fra Tyskland en av de nærmeste dagene.

Kai-Peter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...må nesten presentere meg som alle andre,det er høflig sa mora min når jeg var mindre :wink:

Jan Erik heter jeg,er 25 år og bor i bunn av Oslofjorden-Langesund.

Jobber som sveiser i offshoreindustrien og er med på å lage undervannsmoduler til oljeindustrien verden over.

Interresser er bil og henholdvis BMW,og helst da den gamle klassikeren E21.

Begynte med bil i 14 års alderen og kjøpte den første bmw(e21) som 17 åring.

I ettertid fant jeg ut at jeg hadde 8 forskjellige motoren i den bilen på 1,5 år :wink:

Da kun M20 i forskjellige modeller og varianter en fant på etterhvert...

Den siste blå e21 har jeg hatt i 5 år ca til naboen rygget på den.

Da ble det innkjøp av ett nytt karrosseri som jeg setter over mesteparten av delene fra den blå samt bygger ny motor da den gamle turbomotoren er solgt.

Dette er forøvrig min fjerde e21 på 7 år og blir aldri lei.

Dette er nå blitt en heller sjelden klassiker fra BMW og derfor har jeg lagt min elsk på akkurat dette karrosseriet.

Har også fått dama til å kjøre "standmessig",hun har nå byttet ut Suzukien og jeg har handlet en 92` E36 sedan til henne.

Ellers holder jeg på å bygge hus i skrivende stund til samboeren min Malin og datteren vår Adele på 8 uker d.d.

Så med hus og småbarn blir det litt lite tid i garasjen for øyeblikket,men håper jeg får noen timer der i vinter.

Ellers er jeg vel som folk flest :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...