Gå til innhold

BMW 528ia bilcrossprosjekt


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

HAHA. Er visst gale uansett hvilken BMW du bruker i bilcross Evopower.
Neida, han kan bruke en nyere bil. Den er lettere å erstatte. Da skal i allefall ikke jeg klage på mange år. En e36 fra utlandet burde være sånn passelig rimelig. Samtidig som det er mange som er slitene og ikke vil bli savna av entuisater på mange år sånn som e24, e28, e12, e21, e30 osv. Det er iallefall meninga mi :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke akkurat få E28er igjen..

Og jeg vil nå heller si at man bør redde de som bare står stille i en bakgård og ruster i stykker enn de som faktisk blir brukt. De er vel til for å nytes.. på et eller annet vis. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat få E28er igjen..

Og jeg vil nå heller si at man bør redde de som bare står stille i en bakgård og ruster i stykker enn de som faktisk blir brukt. De er vel til for å nytes.. på et eller annet vis. ;-)

Synes ikke det er så alt for mange bra lenger. Vanskelig å finne et karosseri uten rust på de vanlige stedene. For min del er en uten takluke å foretrekke.

Ellers så var ikke det inlegget sånn alt for seriøst ment, men jeg tror også en e36 ville vært veldig konkeransedyktig bil uten store modifikasjoner. Den henger på veien på en helt annen måte enn e28'n :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond S. Du er vel klar over at bilcross er bilen til 1500 kr som blir bygget opp og som kan selges på løp for bud på 8000 kr? Tror ikke du finner E36 så billige. Dessuten kryr det av E28 på opphuggeren her borte. Han har bare èn E36 og den er totalvrak. Må tenke litt på hva som er lettest å få tak i deler til også vettu! Dessuten er det ikke de fineste objektene du får til den prisen. Bra at de blir brukt istedenfor å bli kastet. De fine objektene som er Eu godkjent og greier, er det riktignok ikke så mange igjen av nei, og de bør tas vare på! Men ikke en bil som er dårlig fra før, da får du heller kjøpe en bra bil og restaurere opp den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Trond S. Du er vel klar over at bilcross er bilen til 1500 kr som blir bygget opp og som kan selges på løp for bud på 8000 kr? Tror ikke du finner E36 så billige.

Kom over denne i dag. Ja, man vil tape på den, men ikke så veldig mye. Dette er faktisk en av de billigste E36 jeg har sett... Uansett land. EU-godkjent er den også....

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7777082&sid=7apQaeCCB700967&pos=10&tot=1219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...