Gå til innhold

E28 528 -> 545


Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok litt vanskelig da eg er på sjø, om 3 veker kan du få et=)

Btw muren motorsport som har laga det.

Mvh

Du har handla han gamle bil eller? Haster ikke men det hadde vært kjekt å få noen ideer.

Mauren: Gikk det virkelig bra å bruke den hjernen? Trodde den ville gi for lite bensin jeg. Hva lada du med den bilen og hva var ellers modifisert med motor'n?

Må bare takke for tipsa jeg får, er alltid greit å få litt tips og råd.

Har forresten snakka med biltilsynet så nå må jeg få skrivi en søknad å sendt inn. Han jeg snakka med mente det skulle gå i orden, så det er jo postivt. Nå venter jeg på kompressor sånn at jeg får begynt å sandblåse og sveise sammen der jeg har gjort klart til det. Hadde vært greit å få den ned på hjula og bli ferdig med karosseriet for en stund sånn at jeg kan begynne på det som er morro.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jikk heilt ok me 2,8 nett/hjerne ja. Men kjøpte 300 ccm, dyser på www.protrim.no. Ford Racing dyser! Den ladda vell knappe 0,5. med potensiale for mer! med tanke på dyser jaffal. originaldyser fra 745'n kan du ikkje bruke i kombinasjon med 2,8 hjerna, da dette vil kræsje med tanke på lav/høg ohm's dyser.

745 har 300ccm lav ohm dyser standard fant jeg ut mens 528 bruker høy ohms dyser. Dette skulle ha potensiale for ca 60 hk på stk som blir 360hk tilsamans :) Brukte du lambdamåler noen gang? Dette gjør jo el jobben veldig enkel.

Må se å få lånt meg en kompressor i helga sånn jeg jeg blir ferdig med rusta og kan begynne på noe litt mer interesant her.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...